Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Ekana rakeet ärsytti, mutta nytpä ei enää. Peukku ylös täältäkin.
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Sekuntti aikaisemmin olis pitänyt painaa laukaisinta, olis erottunut ehjänä taustasta.
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Tää on kyllä aika nappi, just mahtuu varjo mukaan. Tekorae, no on ISO 1000 jo vähän rakeista itsessään. Hyvin istuu kyllä tunnelmaan. edit. kun oikein ajattelee olis pitänny oottaa vielä hetki ois kuva-ala täys.
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Kaikella kunnioituksella; ei parasta Higginsiä. Jukka jo sanoikin että kohde ei erotu taustasta ja kuvasta tulee vain katunäkymä. Lisäksi minua yleisesti rassaa ihmisten kuvaaminen takaa.
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Olympuksen ja sen hitaan muistikortin viive sotki ajoituksen( hyvin sysätty syy välineisiin, hyvä hyvä!), ja ujona äijänä kivempi kuvailla takavasemmalta... Ei no leikkiä edellinen, mutta totta toinen puoli. Toinen asia on tietysti myös se, että vastaantulevia kuvattaessa aikaa on liian vähän minulle Higg
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Minusta ilman "teko" jutskia tämä olisi hyvä, ei digiä saa tehtyä filkaksi. Kuva kuitenkin katsottava ja aiheuttaa vanhankin miehen housunpuntissa kai pientä vapinaa...
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Jaa, en minä kyllä tästä kovin seksististä saa. Tai sitten minä olen siihenkin jo liian vanha.... Higg
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Muistaakseni viime tai toissa kesänä oli Hesarissa juttu kuinka Turussa poliisi oli ottanut kameran pois kuvaajalta, joka kuvaili kaupungilla naisten kinttuja takaa! En tiedä mihin lakiin se perustui, sillä kuvat oli julkisilla paikoilla. Eräs broidin lukiokaveri harrasti samaa, sillä oli Ixuksen muistikortti täynnä kaupungilla otettuja kinttukuvia. Se selitti sitten terassipöydässä; "tää käänty ja katto tällee tosi vihasesti!" ja ilmehti mukana.
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Sehän ujutti kameraa jopa hameen alle... Tässä "kuvaaja" sai tytön tunnistamattomaksi suuren kontrastin ja alivalotuksen ansiosta ei katso rikkoneensa lakia tai edes hyvää tapaa... Higg
Vs: Ihanat on sääret ja nätti hame... Näissä taidepläjäyksissä otsikko on olennainen - antaa viitteitä siitä, mitä on yritetty kuvata.