Vs: Oman tiensä kulkija Hieno kuva. Joku toinenkin on huomannut oman tien kulkijan ja jäänyt joukosta kuvaamaan tuollaista individualistia. Itse olen tälläisissä kuvissa lähes hulluuteen menevä perfektionisti. Olisin tuon taivaan sävyt tasoittanut. Minua tuo vasemman puolen vaaleus verrattuna oikeanpuoleiseen häiritsee, koska kuva rakentuu muuten pitkälti symmetriaan. kapa
Vs: Oman tiensä kulkija Hieno sommittelu. Sinänsä pikkujuttu, mutta oisko laajis vääntänyt horisonttia mutkalle... Olisi jotenkin ryhdikkäämpi suoralla linjalla.
Vs: Oman tiensä kulkija Jos kuvaaja on ollut ihan keskellä tuota tietä, niinkuin näyttää, niin kamera on kyllä ollut hiukan kallellaan. Luultavastihan nuo istutukset ovat symmetrisesti kahden puolen väylää, eikä toinen puoli kauempana katsojasta. Kiva matkakuva.
Vs: Oman tiensä kulkija On se sanamuoto niin tarkkaa... eli pyöristää reunat alas. Vai olisko toisinpäin katsoen sitten ylös?
Vs: Oman tiensä kulkija Kyse ei ole sanoista, vaan siitä, että kamera on toistanut näkymän geometrisen täsmällisesti, eli suorempana kuin silmäkään sen näkisi... tämän todistaa mäen alla kulkeva vaakasuora linja, joka on vaakasuora. On siis ihan normaalia, että kukkulat laskevat reunoillaan... Kuva antaa ihmiskunnalle toivoa. Näkymä tuottaa assosiaatioita intiaanikulttuureihin, ihmisuhreihin; oudot peltokuviot ovat muuten vain mystiset. Ainoa fiksu kävelee pois. Hieno asia ja mainio kuva. (Jos tämä olisi autenttisen turistikuvan sijaan taidekuva, henkilö nousisi vahvemmin esille, jos asvaltilta siivoaisi lätäköt ja paikkaukset ja vastaavat.)
Vs: Oman tiensä kulkija Kah perkele. Onhan se tien linja suora. Ja onhan kuva otettu myös niin korkealta maanpintaan nähden ettei vääristymistä ole tullut. Hämäävää. Eikö ne voisi suoristaa noita kukkuloita?