Vs: O: Nikon d700 verkkokaupastahan saa osamaksulla? Ja hintakin huhtikuusta tippunu.. (melkein satasen) ja se on muuten D700, ei d700
Vs: O: Nikon d700 juu ei osamaksua kiitti..ostan sen sit ihan suoraan sieltä..mut ollu periaatteena että en osta mitään uutta!
Vs: O: Nikon d700 Niin, kuten huomasit, taisin minäkin ymmärtää. Mutta entä jos ne 14 alottelijaa jotka ketjun lukee että "jee, joskus minäkin ostan d700". Sillon on maailma menny huonompaan suuntaan - oikeesti.
Vs: O: Nikon d700 kaikkihan me ollaan ja jos ei tota ymmärrä niin saa olla kyl aika aloittelija joten tuskin on myydä mulle tätä eli: jos jollain on myydä NIKON D700 NIIN HALUAN OSTAA!
Vs: O: Nikon d700 Se on muuten Verkkokauppa, ei verkkokauppa. Tarkkuutta, nimet kirjoitetaan isolla ja samoin myös lauseet aloitetaan isoilla kirjaimilla.
Vs: O: Nikon d700 Höpö höpö. Verkkokauppa on verkkokauppa, ei Verkkokauppa. Verkkokauppa.com on Verkkokauppa.com, ei verkkokauppa.com. kapa
Vs: O: Nikon d700 tämän takia tilasin oman d700 rungon saksasta koska nää käytettyjen ostot on näin hankalaa puuhaa PPPPPP tai voi olla että evotan elikkäs en vaan osaa . mutta se on osa ihmisen elämää olen onnellinen d700 se riittää minulle PPP PS: Hemmi, joko möit 35mm f2 af-d? Kuitti?