Vs: Kerro ensimmäinen ajatuksesi... Jalkojen välissä. Takana nänni. Aika kaunis kuva, kaikin tavoin. - E Edit: Joku muukin ...
Vs: Kerro ensimmäinen ajatuksesi... Neitseellinen maisema, faktisesti, luonnossa ja myös mielikuvituksessa, pollan sisällä ! ei mitään häiritsevää...
Vs: Kerro ensimmäinen ajatuksesi... Naisen selän kaari ja takana toisen naisen rintaa. Ahh, on kaunis kuva!
Vs: Kerro ensimmäinen ajatuksesi... Miehillä varmaan tosiaan naisen muodot tulee ensimmäisenä mieleen
Vs: Kerro ensimmäinen ajatuksesi... Nostan tämän Heimosen hienon ketjun hämmästeltäväksi menneisyyden mudasta. Samalla voimme hämmästellä, kuinka jo elämäntarinoitakin förataan surutta -kaikenmaailman "satuihin". Mutta ei se mitään - MINÄ annan anteeksi, heikoille ja mielikuvituksettomille. Sitäpaitsi, kaikki on ehkä vain sattumaa - vaikka joku väitti ettei sellaista olekaan. Huvittavaa. Ja kaikenkaikkiaan niin merkityksetöntä. Annan anteeksi. - Est Edit: Minä todellakin annan anteeksi - se on helppoa ja tekee karmallekin kutaa. Anteeksiantaminen on kivaa ja oikein. Vahva antaa anteeksi. - Vieläkin mä Edit2: Älkää nyt (pikkusielutkaan) ottako tätä nyt NIIN KAUHEAN tosissaan että pää savuaa ja hiukset kähertyy - Yhä sama