Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Bill Gekas Monta vuotta jo ollut yksi suosikeista, eilen taas piti etsiä tovi että löysin kun en nimeä muistanut, ainoastaan hienot potretit. Bill Gekas Photography
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Katerina Lomonosov Tätä minä kutsun muotokuvaukseksi. Lomonosov Katerina Photographer
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? On seassa todella hienoja, mutta pääosin kyllä kutsuisin koneen äärellä istumiseksi, photarilla tms. tuunaamiseksi. Makuasioita...
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Mukava nähdä nuo kyllä. Kädet ovat tärkeässä osassa monissa. Ja tuo monipuolisuus, jolla ihmisiä nähdään ja asetellaan, on kiehtovaa sekä ihmisläheistä. Myös sellaisissa on onnistuttu joissa olisi niin suuri vaara tyhjään kliseeseen, kuten häkkilintunsa vapauttanut. Klisee toki on, mutta jotenkin täysi ja puhdas, oleellinen ja ihmistä ymmärtävä.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Ramon Shoopeak http://en.polaroid-passion.com/galerie/ramon-shoopeak/index.php
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Ihmettelin tämmöise instagram-ajan mainos yms. kuvaajan tuotoksia. En oikein tiedä mitä ajatella. Mikä on aitoa ja mikä tarkkaan tuotteistettua. Olivia Bee
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Nyt siellä onkin huomattavan paljon sekalaisempi esitys menossa kuin edellisellä katselukerralla josta kirjoitin.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Hienoja katukuvia Helsingistä pukkaa joltain maahanmuuttajalta (kai?): René Braun
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Fred Herzog. Saksassa syntynyt kanukki. Mielenkiintoista streettiä kodachromelle.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Julia Anna Gospodarou Black and White Fine Art Photography Todella korkeatasoisia mv. kuvia, varsinkin nautittavaa arkkitehtuurikuvausta.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Tällä kaverilla on ihan nastaa kuvaa. Jotku ehkä hieman Gibson-tyylisiä: THOMAS WÅGSTRÖM
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? tätä oon kyl fanittanut vuosia.. toi nyrkkeilijä setti on niin lähellä täydellisyyttä ku voi vaan
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Flickkerissä törmäsin tällaiseen kaveriin. Mun mieleen tyylikästä ja ajoin hyvin oivallettua/nähtyä kuvaa: Denis Cherim
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Nicholas King McCalip Tää oli mulle jotenkin sellanen, ehkä yks kovimmista jutuista mihin oon vähään aikaan törmänny.