Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Viimeisin "löytöni" : http://www.jaakko.kuvat.fi/kuvat - Kivoja
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kiitos! Itsekin tuon juuri löysin. Eivät minun mielestä olleet niin kivoja, ovatkin täältä periferiasta
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Uusimmat löydöt: Josef Sudek: Kapa muistaakseni kehui jotain Sudekin töitä esittelevää teosta. En löytänyt juuri tuota kyseistä kirjaa kirjastosta, mutta sen sijaan Zdenek Kischnerin Sudek löytyi. Kuvat vaativat aikaa avautuakseen enkä oikein osaa selittää mikä niissä kiehtoo, mutta etenkin "A walk in the Magic Garden"-sarjan kuviin on tullut palattua useammankin kerran. Varmaan pitää ostaa jokin kattava kokoelmateos omaan hyllyyn. Alexey Alexeev: Venäläinen kuvaaja, joka kuvaa ammatikseen käyttäen vanhoja valokuvaustekniikoita. Varsinkin potretit ovat harvinaisen elävän näköisiä. En ymmärrä sanaakaan venäjää, mikä on sääli, koska blogista irtoaisia varmasti mielenkiintoista tietoa. http://www.ambrotype.ru/about_en.html
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Näyttää ton neukkuhemmon jutut aika tavalla Polanegalta ja Aero Ektarilta, ihan ookoo, pikkusen flippaa tuolla makupuolella, mutta niinhän niillä aika usein tekee.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Mulla on ollut jo hyvin kauan käsitys (suhteellista mikä on "kauan", tietty, kun täällä on öbaut kolmesataavuotiaitakin fotaajia) että tuolta Suuresta Itäisestä Ihmemaasta rynnii vielä semmone määrä kuvallista lahjakkuutta että harazoo. Potentiaalia löytyy. Kauheesti. Harvasen päivä "nettiä" selaillessa löytyy uusia helmiä sieltä. Paljon syvempää ja voimakkaampaa laatua kuin jossain pinnallisessa ameriikassa, vaikka ja varsinkin. Pakko se on myöntää. ja ilahduttaahan se että edes jossain hyvää kuvaa syntymään pukkaa. - Erska
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kun suoraan "Helsinki Schoolin" pääsykokeesta... (kunhan treenaat, kyllä se siitä...)
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Tarkistin, kuka se on ottanut nämä chiaroscuroa tulvivat ja muutenkin viittauksia taidehistoriaan tulvivat kuvat Rammsteinin levynkanteen (on se niin väärin, ettei kannet ole enää LP:n kokoisia.): http://www.eugeniorecuenco.com/fichas/1091.html Mutta oikeastaan Saudek tekee tämän jutun aidommin.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? emil schildt tanskasta. vaihtoehtoisia tekniikoita mm polymeerigravyyrejä emilschildt.com
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? No voi perse, just seuraava projekti olis ollu CFV:llä tollaista uima allas mosaiikkia, kun voi posautella meneen moottorilla. mestakin oli jo puhuttuna, muistakaa, en kopioi, ilmassa on vaan paljon hyviä ideoita, seuraava "Hyvä Idea" on että paineilmaa laitan vuokko ja marimekko vaatteiden sisään jotta niistä tulee ilmapalloja.Jos näätte sellaisa, mulla on ollu se idea jo ainakin vuoden, toteutuksen hienosäätöä ollaan etsitty. Toi kuvaaja on kyllä ihan oikee näkijä, ei mitään standardiratkaisuja Egueniolla.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kiitos tästä, Eugenio kyllä kolahti ja lujaa. Sopivasti häiriintynyttä mun makuun
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Minust toi eugenio jää vähän pliisuks. Ei siis tarpeeksi häiriintynyttä mun makuuni. Mutta tänne tulee mielenkiintoista linkkiä ja muodostuu vielä kiva ketju... Oletan. Se on nasta juttu.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Jos multa kysytään, eikä ketään vanhaa reliikkiä kuten DDD tai Albert Watson niin kyllä "ammatillisessa mielessä" svedu carl bengtsson, Carl Bengtsson
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? viimeisin edelleen hukassa, sillä välin panomiehille ja miksei naisille =) brian kosoff Brian Kosoff
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? löytyi, tämä oli ainakin mulle tuntematon suuruus.... ei mahdu mun kupoliin miten moiset collaasit tehdään tietokoneella saati sitten ilman kuten tässä: misha gordin Misha Gordin
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Mä alan olla niin korviani myöten täynnä tota Helsinki Schoolia kuin olla ja pääsee... Minkkisen työt on ainoita, joita edes viitsii katsella nykyään. En oikeastaan oikein näekään siinä kovin vahvaa yhteyttä noihin muihin kuvaajiin.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Aika kaukaa haettua sanoa että Minkkinen on osa helsinki schoolia, enemmänkin niitten messias...