Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kupittaan hammaslääkärin tänä aamuna se meinaan laittos filmiä mun suuhun kun otti röntgen kuvan mun hampaista.
Vs: Kenet "valokuvaajan" löysit viimeksi? Kun en oikein tiennyt, mihin tämän sujauttaisin, niin sujautin tähän ja muokkasin otsikkoa. Antivalokuvaaja Paul Cadden. Haastattelun valitsin linkiksi siksi, että siinä hän hiukan valottaa piirtämisprosessiaan: "The process usually starts off with getting as much reference material as possible and taking as many pictures as possible. I also trawl through a lot of stock image sites. The photos can be really high resolution and that's really useful, although I tend to take a lot of my own photos nowadays. So then I take the reference material and tweak it in Photoshop, highlighting certain parts, adjusting the focus or the depth of field. Then after that the laborious process of gridding up the picture into lots of squares begins. Then I grid the canvas as well and then it’s just a matter of drawing. Around three quarters of the way through the drawing you start to refer less and less to the material and you make your own aesthetic judgments when it comes to the tonality. The most important thing is gathering images that mean something to you and that have captured my imagination."
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Dave Hill on mainio, monipuolinen. Itse pidän tietysti mustavalkeista eniten http://www.davehillphoto.com/bw2/
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? david hamilton, - tuttu ennestään mutta virkistin muistia osuessani divarissa hänen kirjaansa - mainioita ei niin pro malleja aikoinaan ... omanlaisensa tunnistettava hieno tyylinsä ... // t mad
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? hienosti kunnioittaa edesmennyttä isäänsä etusivullaan .... ^
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Rakastan valokuvanäyttelyitä, mutta viime aikoina sellaisissa on tullut käytyä säälittävän vähän. Pari viikkoa sitten myöhästyin bussista ja menin vanhojen tapojen mukaisesti odottamaan seuraavaa Kulttuuritalo Valveelle (Oulussa). Valveen Rantagalleriassa oli esillä Markus Henttosen näyttely 'Night Time Stories', jonka ilmaisuvoima vetosi minuun välittömästi. Luulen, että käyn katsomassa sen vielä kolmanteen, jos en neljänteenkin kertaan ennen näyttelyn sulkemista (12.8.). Niille, joilla ei ole sitä mahdollisuutta, niin kyllä portfolioon netinkin kautta voi tutustua! ^^ http://www.markushenttonen.com/index.php?/project/recent/
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Ei nyt uusi tuttu, mutta Cole Thompsonin The Ghosts of Auschwitz-Birkenau säväytti tänään. the ghosts of auschwitz - Cole Thompson Photography
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Just löysin: Meggan Gould http://www.meggangould.net/site_seeingX.htm Jänniä kuveja.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kyl mä nyt tän löysin, läysin muutakin, mut ainakin tän: Hengki Koentjoro Hengki Koentjoro
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Jukka Vatasen, ällistyttäviä kuvia noissa gallerioissa. Portfolios | www.jukkavatanen.fi T Jukka
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? On siellä hyvää matskua ja jotenkin toivoisin jo JW:n paluuta tänne.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Vatasesta on haastattelukin: Valokuvaaja Jukka Watanen | Taiteilijaelämää
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Mahtava juttu. Joskus ite mietin kuinka vanhan skannerin sais valjastettua kameraksi. Ei riittänyt intoa asiaan. Tossa pitää henkilön olla paikallaan aika pitkään.