Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Tänään kävin kirpparilla ja löysin kirjan Asko Salmi: Musta valo. Oikein hienoja kuvia.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Sotakuvaajat ja vastaavat eivät yleensä ole mun mieleen, mutta tämä kiinnosti: http://www.martinmiddlebrook.com/about_martin_middlebrook.html
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Lawrence Hislop: http://www.philm.ca/index.shtml Kaveri ei ole pelkästään valokuvaaja, vaan on kiinnostunut ympäristömuutoksista ja asioihin vaikuttamisesta laajemminkin kuin valokuvauksen keinoin. Ja on lisäksi vielä hyvä tyyppi
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Asko Salmi , leguri Eiran sairaalassa. kun näki kerran mun ammatin, tuli juttua ja antoi tuon kirjan omistuskirjoituksella. helvetin hyvää kamaa, samantyylistä kuin Antero Takalalla.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? http://photocabinet.ru/s2.htm misha burlatsky | photographer
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? No meidän suomalaisten ei tarvitse kuin sanoa: IK INHA niin sieltä tulee valokuvaaja 100 vuoden takaa, Sitten vois sanoa vaikka CG mannerheim. ja sen Kiinan kuvat tai Donner( Jörnin isä) ja sen pohjoisen ja venäjän alkuperäiskansojen kuvat. Mun ei tartte löytä enää ketään, W Eugene Smith tai DD Duncan riittää hyvin, jos vähän modernimpi haluaa olla niin vois tyrkätä framille William Kleinin tai Ralph Gibsonin. Kyllä tuolta saitilta vois diggailla vaikka randomnia tai Mikael Siirilää tai vaikka muutamaa ulkkarivierasta, ihan maailmanluokan kamaa pukkaavat...
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? [QUOTE> [/QUOTE] ootsä kipee tai jotain? ei saa mitään selkoo. aina onnistut tyrkkään ittees. ei kaikki ole sinulle tarkoitettu.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? [/QUOTE] Kuules nyt kakaraotko niin itsekeskeinen että luulet vain sulle kirjoitan, täällä on tälläkin hetkellä varmaan parikytä jässeä jotka lukevat näitä jorinoita. Niille mä kirjoitan, susta jo tiedän että sun näköalat rajoittuu vain tuonne narvan/ lasnamäen akselille
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? [/QUOTE] jos sä lainaat minulta ni joo kyllä. sä rajoitut ittees.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Ne jotka katsoi tuon William Kleinin"pinnakkaiset" pätkän/linkin, huomas että "kuuluisilla valokuvaaajilla" on noin keskimäärin 100-200 kuvaa jotka kiertävät netissä ja näyttelyissä, se ei ole kovin paljon. ei myöskään jonkun kuvaajan nettisivut jos siellä on noin parikymmentä kuvaa. meilläkin on LSF sivuilla jo noin 600 kuvaa ja jokaisella fotarilla oma galleria, silti se edustaa vain kapeaa osaa kunkin fotarin tuotannosta, vain Leicalla kuvattuja juttuja. Useimmat kuvaavat keskaria, Polaroidia, isoa kokoa jne. ja useimmat ovat amatöörejä, siis tekevät kuvia vapaa aikanaan. Väitän että Suomessa on paljon hyviä valokuvaajia jotka vain odottavat pääsyä näkösälle...
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? http://www.lukaszewicz.art.pl/PhotoProjects/photoprojects.php
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Kiitos tästä. Toi Mitosis, Meiosis, Rapture -projekti on melkoisen vahvaa materiaalia, tykkäsin.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Tosissanne? Tai mikä tos on vahvaa? Random kuvia, viel tosi tylsiä.. vähän tissiä väliin?
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Juu, niinku jotain kuvapankkia satunnaisesti selais. Kai ne on roskat, kato, filkkakamaa - so. kovaa kamaa tms.
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Hiukka sekavaa oli, aivankun olis ladannu arkistosta suoraan saitille, tosin helmiäkin joukossa. Kundi on ilmeisesti Juutalainen ja kuvaa pitkälti mitä sattuu ja millä sattuu. Mielenkiintoinen oli tuo tunnelman ero ekassa ja esim tel Aviv- jerusalem sarjassa. tuon Mitos, meloisis, rapture sarjan eloisuus ja kevyt ote vaihtui tuollaiseksi painostavaksi meiningiksi jerusalemissa. En sinne menis, vaikka maksettais...
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Simon Marsden Törmäsin vuosien tauon jälkeen nimeen jota olen yrittänyt muistella. Näissä kuvissa on hyvin paljon sellaista jota haluaisin itse saada aikaan. Kertokaahan kokeneemmat/kätevämmät onkohan noissa käytetty infraa vai millä tekniikalla kannattaisi lähteä etsimään vastaavia maailmoja?
Vs: Kenet valokuvaajan "löysit" viimeksi? Onhan siellä paljon infrashottejakin joukossa. perusjuoni on kuitenkin jyrkkä graafinen musta/valko kontrasti On vähän sellainen tunne että suurelta osaltaan Digistä muunnettua MV kuvaa. Siitähän nuo tuollaiset käppyröitä vääntelemällä lähtevät liikkeelle. Akateemisessa on monia Digi/Mv ohjekirjoja joissa juurta jaksaen selvitellään nuo konversiot ja viimeistelyt.