Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rajalan HUONO palvelu?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana om4ti, 1 Marraskuu 2006.

  1. om4ti

    om4ti

    397
    0
    0
    Ihmettelen suuresti miten Rajalan Pro shop Helsingissä palvelee HOUNOSTI

    Luulisi että kalliit hinnat kompensoitaisiin hyvällä palvelulla?
     
  2. campv

    campv Ylläpidon jäsen

    2 309
    110
    63
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Jos kertoisit hieman tarkemmin miten sinua on kohdeltu kaltoin, niin keskustelu saisi hieman enemmän syvyyttä. Tällaisenaan viestisi ei ole juuri provoa kummempi.
     
  3. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    välinpitämätön ja ylenkatseva on ilmapiiri ainakin.
    tampereella on ihan päinvastoin.
    turussa taas on kuin autokaupoille menisi.
     
  4. om4ti

    om4ti

    397
    0
    0
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Lähetin heille mailin että minulla on 4 päivää vanha canonin linssi jonka antaisin vaihdossa toiseen

    Sovimme mailitse välirahasta.

    Nyt kaupassa kuitenkin peruivat tarjouksen viitaten siihen että en ollut
    ostanut heiltä sitä vaihtolinssiä?

    Sanoin että en näin ikinä edes väittänytkään ja mitä väliä sillä on jos linssi on 4 päivää vanha?

    Sain aika nyreää palvelua ja myyjä mumisi jotain että olisi pitänyt tarkistaa

    en astu siihen liikkeeseen enään ikinä
     
  5. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Empä tiedä tuotakaan...  ehkä Canonistille suodaan ystävällinen ilme ja äänensävy, jos keskustelee muista merkeistä, niin pilkallisiksihan nuo ryhtyvät. Tarjosin väärän merkkistä vaihtolaitetta (Minolta) ja vastaukseksi tuli sellainen ilveily että oksat pois. En ikuna mene ao. firmaan vaikka mitä ostaisin. Nöyryytetty asiakas ei palaa.
     
  6. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 725
    125
    63
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Mä oon ihan katkera kun mun vakiomyyjä lopetti Turun Rajalassa tänään :(
     
  7. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    No eikö sulla ole tuossa emailissa jo 'kauppasopimus'.
    Eihän tämä ole kuluttajasuojaa kummempi juttu.
     
  8. om4ti

    om4ti

    397
    0
    0
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    No eikö sulla ole tuossa emailissa jo 'kauppasopimus'.
    Eihän tämä ole kuluttajasuojaa kummempi juttu
    .

    No vein alkuperäiseen liikkeeseen josta ostin obiskan ja sain paremman hyvityksen kuin se RAJALAN alkuperäinen

    RAJALAN hinnoittelu ei ole kyllä sellaista jossa tuommoista palvelua odottaa
     
  9. om4ti

    om4ti

    397
    0
    0
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Vielä tärkeä pointti:

    Siinä vaiheessa kun vielä RAJALA luuli, että tarjoamani 4 päivää 'vanha' linssi oli heiltä ostettu niin linssin vaihtoarvo oli n. 75 % linssin ovh hinnasta.

    Toisin sanoen: jos ostat sieltä linssin ja parin päivän kuluttua tulet toisiin ajatuksiin niin et voi samalla hinnalla vaihtaa toiseen niinkuin se onnistuu verkkokauppa.com liikkeessä
     
  10. bbp

    bbp Member

    330
    0
    16
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Liikkeellä ei ole mitään velvoitetta ottaa takaisin myymäänsä tuotetta, vaikka monet niin tekevätkin määrätyn ajan sisällä (esim 1-2 viikkoa).

    Etämyynnissä on 14 päivän palautusoikeus, joka kattaa myös esim. Rajalan verkkokaupasta tilatut tavarat. Tosin palautettavan tuotteen pitää olla täysin uudenveroisessa kunnossa pakkauksiaan myöten. Eli jos avaat teipillä suljetun laatikon ei se enää ole uusi ja käsittääkseni liike voisi kieltäytyä ottamasta sitä takaisin.
     
  11. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Etämyynnin palautusoikeudessa ei puhuta mitään mistään teipeistä, vaan tärkein periaate on samanlainen tuotteeseen tutustumismahdollisuus kuin olisi kaupassa. Yleisen elämänkokemuksen perusteella voi arvella, että esimerkiksi objektiivin saa Rajalan myymälässä ihan käteensä, olipa valmistaja käyttänyt pakkauksen sulkemisessa teippiä tai ei.
     
  12. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Niin saa, ja testatakin saa, jopa ihan omalla rungolla, hui! Tampereella usein ajavat siihen kadulle kokeilemaan..
     
  13. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    :D
     
  14. bbp

    bbp Member

    330
    0
    16
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Oikeassa olet. Luin liian hätäisesti erään verkkokaupan palautusehtoja. Paketin saa tosiaan avata ja tavaraan tutustua ihan lain mukaan...
     
  15. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Kyllä kai tämä kyseinen liike on se, josta kuulee kitinää useimmiten. Kai siitä voi jotain päätellä.Monenlaista menijää löytyy toki tiskin toisellekkin puollelle.
     
  16. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Idän kaupoista ei ole kokemusta mutta kyllä Turuus on hyvin juttuun tultu.
     
  17. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Mielestäni sama kuvio toistuu kaikissa ketjuissa, joissa moititaan Romulaa. Sanomatalon pojat saa risuja ja muualla suomessa kiitellään.
     
  18. campv

    campv Ylläpidon jäsen

    2 309
    110
    63
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Eli Sanomatalon kundeille myyntikoulutusta tai jengi vaihtoon!
     
  19. Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    Porissa on ainakin minulle ollut aina hyvä palvelu ja merkistä riippumatta. Muista liikkeistä en tiedä.
     
  20. basse

    basse

    2
    0
    0
    Vs: Rajalan HUONO palvelu?

    En allekirjoita kyllä tuota juttua Tampereen liikkeestä. Tai sitten eivät vaan pidä mun naamasta, vaikka olenkin vakiasiakas kotipaikkakunnallani. Parit rojut olen käynyt ostamassa Turusta, sieltä kun kerta saa Ameriikan Hinnoilla (tm) ja mukavalta myyjältä. ;)

    //b