Kuvia ihmisistä. Kuva koirasta. ja viimeiseksi kahdesta kuvasta koottu omakuva. Jos sinä tykkäsit niin kerro se minulle. Jos sinä et tykännyt, kerro sekin minulle! Tai oikeastaan tähän alle voit kertoa mitä tahansa!
Vs: Kenen Kanssa Kesäni Vietin. Tattis! Kuvilla ei joo sinänsä ole mitään yhteyttä toisiinsa. Ajattelin vaan pistää näytille könttänä
Vs: Kenen Kanssa Kesäni Vietin. Tykkään kovasti kaikista, paitsi eka ei mun mielestä lennä. Vähän nousee kikkailu kuvaa tärkeämmäksi. Mutta erinomainen setti kuitenkin muilta osin ja ekasta huolimatta. /Aki
Vs: Kenen Kanssa Kesäni Vietin. oijoi mahtavaa palautetta, kiitos! Ollu usko vähän koetuksella omaan kuvaamiseen niin on kiva kuulla palautetta muilta kun omilta kavereilta. ("sul on hyvä kamera sä osaat ottaa hyviä kuvia jne jne bla bla blaa")
Vs: Kenen Kanssa Kesäni Vietin. Neljäs kuva, tuo potretti nuoresta kaverista on loistava. Amatöörinä en malta olla kysymättä polttoväliä millä kuvattu, soriii Terävyysalue osunut aivan kohdalleen, ja sommittelukin onnistunut. Loistava potretti kertakaikkiaan.