Tyylikkäitä muotoja ja värien puolesta puhtoisen kaunis. Nättihän tämä on ja hyvin tyttömäinen kuva tai vaikia uskoa että nieppi tai gaylord tälläistä kuvaa ottaisi? Sommittelu on minusta varsin oiva myös. Hiukan asetellun oloinen tosin. Hiekka ehkä pientä miinusta lehdissä.
Höpö höpö kyllä minäkin osaan ottaaa kauniita kukkamakroja: Virhe - Kuvatoimisto - Photostock Vastavalo.fi Mutta kuvaan kuva on oikein kaunis, Kukka korostuu mukavasti ja minusta juuri tuo kukka nostaa esiin taustan kauniit lehdet.
on tää vähän sellainen, että no-o onkos tullut kevät... väriyhdistelmä on kaunis, mutta joku lehdistä voisi minusta olla kokonainen.
Erinomaiset värit ja tarkka valo. Lisäplussaa siitä, että olet jättänyt siivoamatta hiekanjyvät lehdiltä, näin se on oikeasti luonnossa. Nykyään näkee liikaa kliinisiä kuvia. Pysähdytti mielellään katselemaan normaalia pitempään. Tuli mukava tunnelma Tämän suurentaisin vaikka seinälleni. Olen erittäin järjestelmällinen ja siksi hiukan hämmentynyt miksi minua häiritsee kuvan ainoa säännöllisyys eli keskimmäisen ison lehden kuvaa pystysuunnassa puolittava lehtiruoti? Pieni, mutta ainoa jostakin syystä vähän häiritsevä seikka.
No, kevät tietenkin ja koska tuo kukan läpipuskeminen lehtien läpi on minusta sen aihe niin se ei välttämättä kuvassa korostu vaikka kuva onkin kaunis ja katseltava.
Hyvät värit ja värikontrasti kukan ja kuivien lehtien välillä. Kukka nousee esille loistavasti.. ja on sommiteltu just oikeeseen paikkaan. Hyvin tehty kuva.
Kaunis kevätkuva ja kauniit värit. Olisin itse hiukan terävöittänyt siten, että sen näkee mutta ei huomaa,eli kuolleiden lehtien ruodit ja solukko näkyisi paremmin,nyt just senverran softi että jään kaipaamaan terävyyttä enemmän. Tuo keskellä oleva ruoti tosiaan hyppää esille,en tiedä olisinko itse sitä heti huomannut, mutta kun siitä sanottiin se vähän häiritsee. Jos joskus itse saisin tällaisen kuvan aikaan olisin aika mielissäni
Mun piti oikee printata tohon ilmotustaululle toi emerin kommentti! Tää on paras sulka mun hatussa, eme käyttää mua mittapaaluna katsellessaan kuvia ;-) Hitto mä oon emerikin mittakeppi
......Nieppi joillekin yksi valokuvauksen standardeista...ei jumalauta. Millä mä saan kyykytettyä ton jätkän. Toisaalta pääsin saagan allekirjoitukseen jota on vaikea parantaa. riuhtase siitä kirkkonummen riivinrauta