Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Keikkakuvia

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana SamiN-, 15 Huhtikuu 2005.

    Nämä kuvat ovat olleet omassa galleriassa joskus näytillä pienempinä, mutta palautetta en juurikaan ole saanut :(

    Seuraavassa linkissä siis kuvia joita olen saanut menemään eteenpäin pressikuviksi: kts. kohta YO-TALO, TAMPERE, 4TH OF MARCH 2005

    Kuvat ovat "full size" eli lataaminen hitailla yhteyksillä kestää törkeän kauan, fyi.
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Näytti hyvältä tuo kotisivun ulkoasu. Kuvia oli hiukan tympäsevä katsoa kun ne oikeasti saisi olla koolta 800x600 suuntaan. Kun ei osaa selain skaalata jos laittaa isommaksi eli hyöty on minimaalinen ja hidaskin vielä prk. Hyviä kuvia oli kuitenkin..
     
  2. Mulla ei ole mitn tekemistä noiden sivujen kanssa ;-)
    Olin tilauksesta kuvaamassa yhdellä keikalla ja kuvat on pukattu kysymättä tuonne 1:1 koossa. =)
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Prk. Hankit mahdollisimman järeän manfrotto jalustan (kanooni tietysti kiinni, mihinkään muuhun se ei sovellukkaan!) ja sillä menet pätkimään mokomat! :)
     
  4. Pöh...

    Noita piti kehua ;-) ;D

    Onko näissä yhtään parempia?



    [​IMG]



    [​IMG]
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Aika psykedeelisiä kuvia. En pidä. Joku pitää varmasti kun tunnelmaa löytyy? Jep, jep alkaa olla liian väsy olo jo joten muut saa arvostella. :)
     
  6. Niitä nimenomaan ne onkin. Näitä minun pyydettiin kuvaamaan ;-)


    Se on sitten eri asia kuka niistä tykkää.. :)
     
  7. Sen verran räväkkää musaa tuo Rotten Sound, että kuvat voivat hyvinkin olla psykedeelisiä! Siinä heikompaa hirvittää kun tuo posse laittaa lauluksi :)
    Kuvat latautuivat järkyttävän hitaasti, joten jäivät kattomatta. Kaippa se on hyvä, että ovat isoina pressiä varten, mutta nettikatselua varten voisi olla hieman pienennetytkin versiot.