Vs: Kolli Kuvastahan mun pitäis jotain sanoa mutta kun mä jään aina ihastelemaan näitä sun kissoja, on ne niin hienoja, jaloja sanonko tyttömäisesti, söpöjä. No kuvasta, häntä ois saanut olla kokonainen.
Vs: Kolli Surkeita teillä on näytöt jos pitää palkista siirtää. Mulla on vielä viisi senttiä oikeaan reunaan hännänpään jälkeenkin.
Vs: Kolli No voi hitsi! Minkälaiset näytöt teillä sit on kun ei toi 22 wide eizokaan sitä näyttäny? Päivällä ziigailin tota eteishallin kulunvalvontakoneen 19 näytöstä ja ajattelin ettei se vaan siinä näy. Mä venttailin rautakaupan poikia ja samalla surffailin tolla valvontakoneella. Meillä kun on 18 kameraa pihalla ja toi näyttö on siihen ihan hyvä ja vielä kun sillä pääsee nettiinkin siinä sivussa. 18 kameraa on ton ison tontin takia. Sen takia mä siinä niitä rautakaupan poikia venttasin kun ei mahtunu meijän turbobemukkaan noi 5 metrin tikkaat. Piti alkaa vaihtaa tota eteishallin kattokruunua, kun tuli uusi hommattua ja ei tietysti ollu niin korkeita steegoja. Mua vaan kiinnostaa noi näytöt? Sori nää jorinat!
Vs: Kolli Piti nyt sitten itsekin mitata : 15,5 cm hännänpäästä reunaan. Kiitos myös kuvan kommenteista vaikka näytöt taisivatkin nousta pääosaan ;D
Vs: Kolli Kiitos araneva, laitoin noin suunilleen kun ajattelin että ei olla ihan murhaavia. mulla oikea mitta on 11,5cm osoittaa vaan sen että mun saittiruuvaaja sanoi että älä ihan ruudun leveydeltä roiski tolle saitille, saa porukat olla koko ajan scrollailemassa sun juttuja. Ihan ovat teemu ja kamut duunanneet tän laukun sivunkin, pysyy hanskassa niin mun vaio läppärillä ja varmaan muillakin. Oman saittini aina tsekkaan tolla 17" vaiolla myös. Muuten kuvana kiva, jos sun alkaa stikkaa babyja, mun toi stuntrotta ei sittenkään lähtenyt livoskaan , vaan jäi nakerteleen jotakin tonne hyllyjen taakse. taitais tollanen rauhallinen mutta oikeessa tilanteessa salaman nopea misu olla ihan jees...
Vs: Kolli Nyt vasta oikein kattelin tota sun kuvaa, araneva ! Oot sä vähän pateettinen... kas kun ei ole skaalassa myös palmu sohvan takana ja siinä sähkökäyttöinen rotta heiluttamassa vähän terveisiä meille tänne ruudun toiselle puolelle... Jos vetää suorat linjat tosta kollista sohvaan, ellei ole ihan monsterkolli, niin eihän toi soffa voi olla kuin 25 cm pitkä, millään ...
Vs: Kolli No ei ole ihan pikkukolli, mutta upea on.. Oikein säpsähdin, piti ihan oikeesti seuraamaan noita uurteita punaisella, hyvä yhdistelmä ton metallinharmaan kanssa. taidan ihan yksityisesti katsoa, miltä "negatiivina" näyttää, punainen, siis vihreä, harmaa on harmaa. keltaisesta täytyy jo alkaa miettimään... jos maru, tätä katselet, tässä oiva hahmoitusharjoitus sekä värien että perspektiivin kannalta, ja oiva esimerkki missä Photoshop laskee kätensä lyötynä alas. ei onneksi ole vielä ohjelmaa millä tällaista perspektiiviä voisi alkaa mukeltamaan.
Vs: Kolli No voi hemmetti että voi olla tehokas, ihan suoraan "invert" ! harmaa katti, tietty, mustaa taustaa vasten, silmät oikein tapittaa, valtavat pupillit, silkinpehmeä karva muuttunut uhkaavan karheaksi, myrkynvihreä matto, taustalla käytännöllisesti katsoen kokoaan häipynyt sen loikomismesta. tee porukoille palvelus,araneva, päsäytä ihan hahmoitusharjoituksena oma versiosi näkyviin niin kaikki näkee että kuva on kasa elementtejä, signaaleita joita hallitsevat alkavat hallita myös tätä touhua, eikä siinä pikseleiden määrällä ole suurtakaan sijaa...
Vs: Kolli En nyt tiedä onko semmoinen kuin sinulla, mutta tämmönen siitä nyt tuli. Melko mielenkiintoinen.
Vs: Kolli Syvältä minusta Alkuperäinen postaus oli ihan kelpo, jossa parasta antia oli taustan kahden istuttavan korisohvan ja kisumisun mittakaavaharha. Tarkemman syynäilyn perusteella Kisu ei ole hirven kokoinen vaan sohva Barbie-Ken -mitoituksella.
Vs: Kolli ja kuka sen sanoi, toi hölösuu kierosilmä paskanpuhuja, joka sittenkin osaa tuota fotarille tärkeintä työkalua: "PRE VISUALIZATION" kuten tuolla jo pois editoidussa jorinassa, kaikkea voi harjoitella... Ihan kelpo harjoitelma, ihan sekä/että. On sulla toi visuaalinen kieli kyllä hallinnassa, kun jaksat tuunailla, sekä kamerassa että livenä...jees !