moro porot ja vähä uutta matskua esille tännekkin. Kuva on minulle siinä mielessä merkittävä että eilen kuvan otto hetken jälkeen ku lähdimme kuvattavan kanssa kahvittelemaan niin kuvanpäähenkilölle tuli soitto että kyseinen talo palaa...Mielikuva miehestä jonka kasvot on turmeltunut ja kissa on tärkeä osa miehen elämää muuttui melkein todeksi...kissa onneksi selvis ja palo saatiin sammutettua. Juhana.L
Vs: Nurinkuri talon mies Hieno fiilis. Tästä tulee mieleen joku ihmistyyppi josta Veli Granö kertoisi kirjassaan.
Vs: Nurinkuri talon mies Tuossa olikin yksi hyvä huomio. Itse yritän katsoa näitä kuvia yleensä lukematta mitään tekstejä ensin ja saamatta kiusallisia vaikutteita. Sitten kun oma katsanto on tehty, on mielenkiintoista (joskus) lukaista myös mahdollisista taustoista ja muusta kirjallisesta. __________________ Pidän kuvasta. (Jännä "fiilis")* Tsori, jos perustelut ontuu (puuttuukin ihan, voi juma)... se johtuu vain siitä että olen ilmeisen tyhmä ? - Est Edit: Lisäsin *"jännä "fiilis"" - perustelun, onko nyt hyvä ?
Vs: Nurinkuri talon mies Onko lattia ja katto tehty kuvankäsittelyssä kahdeksi erinlaiseksi tasoksi vai onko oikeesti katto ja lattia tehty noin vinoon. Siis siinä keskellä on joku ihme jakaja.....hitto kun en osaa ees selittää mitä mää tarkootan.
Vs: Nurinkuri talon mies Ei mutta tää kuva on aika kiva. Kesti vaan pitkään tajuta se että kuva on oikeesti se mitä se on eikä vahingossa. Tykkään tästä.
Vs: Nurinkuri talon mies Olis ollut mielenkiintoista nähdä tämä sellaisena versiona missä tuo lamppu ei ole päällä.
Vs: Nurinkuri talon mies Ainakin ITE-Itse tehty elämä -kirjassa on paljon samanhenkisä kuvia. Vahvasti omassa piirissään eläviä tyyppeja. Suosittelen muutenkin tutustumaan Granön tuotantoon. Heppu on tehnyt dokkareita, kirjoja yms. Hyviä kurkistuksia ruuhkasuomen toiselle puolelle.