Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Keikka reproja

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jari Siren, 22 Maaliskuu 2008.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Keikka reproja

Voi hitsin hitsi mulla oli just vähän aikaa sitten juuri tuollainen kuva vasarasta kotisivullani, olen poistanut sen:(
    Mutta voin kertoa että voit joko sovittaa aikaa lyöntiin tai lyöntiä aikaan:D
    Toisaalta ymärrys mihin suuntaan väänetään aikaa ja digin suoma välitön palaute antaa oikean lopputuloksen about 1-2 minuutissa (jopa nopeammin):D

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 682
    545
    113

Ei, se on yleensä kahdeksan päivää tai kaksi viikkoa.

kapa

2. Vs: Keikka reproja

Ei varsinaisesti, mutta sellainen kuva tulee kun näitä juttuja lukee.

Tuo pitää täysin paikkansa, mutta mitä se yleensä mihinkään liittyy. Kuvaa voi silti arvioida...

No kirjaimellisesti ottaen ei eroa, molemmat ovat kiiltäviä esineitä. Et varmaankan tarkoittanut asiaa ihan kirjaimellisesti. Perusasiat onkin juuri sen takia osattava. Tässä kohdassa se valitettavasti usein klikkaa, lähdetään "ilmaisemaan" ilman, että viitsitään opetella perusasioita. Toki omaksi ilokseen voi kuvata vaikkei varsinaisesti osaisikaan, ei siinä mitään. Tilanne toki muuttuu jos ne laitetaan yleiselle forumille, koska silloin ne joutuvat arvioinin kohteeksi noin laajemminkin. Siinäkään ei mitään kunhan osaa ottaa vastaan sen kritiikin ja ymmärtää kokonaisuuksia.

Jos prosessi on kunnossa....

3. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48

Et olekaan, mutta koska haukut kuvauskohteen, kuvausaiheen ja annat ymmärtää ettet arvosta tippaakaan k.ol. aiheen kuvia ja et arvosta ketään kuvaajaakaan joka k.o. aiheita kuvaa (eli toisinsanoen vittuilet ihan kaikesta kaikille) niin ton tekemällä sä nostat itsesi jalustalle. Ja tän ketjun kuvia katsomalla ei voi kuin ihmetellä, että oletko tosissasi vai ei.

Jos osaat nähdä pintaa syvemmälle niin tsekkaa www.pasirytkonen.com Noissa kuvissa on SIELUA. (EDIT: Sivut juuri nyt näköjään remontin alla...)

4. Frank

Frank Active Member

7 249
    1
    38

Mutta Pasihan kuvaa filmille??????

5. zenig

zenig Member

997
    0
    16

samoin kb:n kuvissa on vahvaa fiilistä.

The Hivesin kuva Ruisrockista on ehkä säväyttävin keikkakuva ikinä, for real. Mut Jarin mielestä se on vaan reproamista, pelleilyä etc.

6. Frank

Frank Active Member

7 249
    1
    38
  7. Vs: Keikka reproja

Mitä ihmeen väliä sillä on mitä mieltä mä olen?:D
    Välitäkää yhtävähän kun minä siitä että jonkun mielestä mun kuvat on paskoja!
    Taas joitain vajakkeja vit*ttaa sen verran että järki seisoo, raivotaa mun kuvissa ja kirjoitellaan tyhmyyksiä.
    Ei näillä mun kuvilla mitään musiikin sielun mailmaa haeta, muo ruinatiin kuvaamaan ja yritin päästä tästä jopa ehdotamalla sitä bändikuvausmiitiä.
    Kuvat on ihan jees siihen tarkoitukseen mihin ne on, varmasti joku olisi ottanut paremmat, mutta ainahan se on niin.
    Bändi oli hyvin tyytyväinen kuviin ja kyseli jos voisin kuvat heitä myös jatkossa, lisäksi eilen mulle soiti toisen porvoolaisen bändin pojat ja kyseli jos kuvaisin heitä ja ilmoitin että ei hirveesti kiinosta.

Viiden henkilön yhteiskuvat joidenkin teemojen alla ei ole hauskoja kuvattavia, siitä pitäisi saada ihan älyttömästi rahaa jotta kiinostaisi.

Kyseitä bändiä olen suostunut kuvaamaan koska kaksi sen jäsenistä on mulla kuvituskuva mallina sopimuksella.

8. Frank

Frank Active Member

7 249
    1
    38

Kuinka paljon sua vituttaa?

9. Vs: Keikka reproja

Ilmaiset olevasi henkisesti melkoisen kehittynyt kun haukut ihmisiä vajakeiksi (tarkoittanet vajaa-älyistä ihmistä?)... Saisit kyllä hävetä. Tuollainen käytös karsitaan lapsista pois jo nuorina. Ei vajaa-älyinen tai vammainen tai vastaavat sanat ole haukkumasanoja.

10. Vs: Keikka reproja

En siis tarkoita vammaisia tietenkään, pahoitelut jos olen ymmärtänyt tämän "uusiosanan" väärin, hölmöt oli lähinnä mielessä.

11. Vs: Keikka reproja

No sitten kannattaisi miettiä uudestaan sanavarastoa. Ja ihan yleisesti ottaen käyttäytymistää.

12. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48

Huomaatko sä mitä sä taas teet? Ei kukaan täysjärkinen ihminen nimittele toisia ihmisiä vajakeiksi jos esim. kuvamieltymykset tai kuvausaiheet ei kohtaa... Ihan helvetin vastenmielistä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

13. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48

Yksinkertaisesti <COLOR color="yellow"]EI YHTÄÄN MITÄÄN VÄLIÄ</COLOR>. Siksi esim. mä en puuttunut mitenkään kypsään kritikkiisi mitä annoit minun slide show kuvaketjuun.

14. jalakanen

jalakanen Well-Known Member

1 453
    210
    63

Eikö tota vänkäriä vois laittaa lomalle kun joka kuvasta tulee tämmönen vääntö.
    Ihan viihdyttäväähän tää on pari ekaa sivua mutta kuitenkin.

15. Vs: Keikka reproja

???:D
    Niin sinä päätit tulla tänne sitä itkemään?
    Kritiikkini oli huomattavasti kypsempää kuin esim. sinun esiintyminen tässä ketjussa?
    Käyppä nukkumassa välillä ja lue tämä ketju uudestaan omalta osaltasi ja mieti kuka se nyt käytäytyy aikuismaisesti?
    Jos et sitten vieläkään huomaa kumalisuutta omassa osalistumisessasi niin pyydä joku täyspäinen tuttusi lukemaan ketjun ( jos sinulla on selaisia)?

16. Vs: Keikka reproja

Läppäähän tämä niille jotka sen ymmärtävät, mutta kumallisia noin patetti ratkaisut jos joku rupeaa ärsyttämään niin vaaditaan bannia:D
    No ....

17. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Laiva on lastattu b...

18. pmu

pmu Well-Known Member

2 052
    44
    48

Voi vittu miks mä menin avaamaan tän ketjun??!! Meni niin hyvä ja pitkä jarisenitön foorumiputki rikki...PERKELE.

19. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 120
    3 464
    113

Saat tietysti olla ihan mitä mieltä haluat, mutta minusta kyseessä on kaksi eri lajia

valokuvan tekeminen   
    ja
    valokuvan  arviointi.

Hyväkään tekijä ei välttämättä osaa arvioida, antaa kritiikkiä toisten kuvista. Toisaalta hyvän kriitikon ei tarvitse osata tehdä itse. Kriitikolla voi olla ja pitää olla se jo mainittu syvällinen ja monipuolinen alan tuntemus. Sen hankkiminen ja omaaminen ei itse asiassa edellytä omaa tekemistä - riittää, että katselee ja lukee paljon, ajatuksella.

Samaten:  vaikkapa jääkiekkovalmentajalla on oltava pelistä syvällinen ja monipuolinen näkemys ja asiantuntemus, mutta ei sitä tarvitse lämäriä itse osata vetää.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.