Vs: Squareville Nights Nyt ei ihan osu.... idea esim. neliömäisistä katuvaloista on tavanomaisen upea (mistä näitä ideoita oikein tulee.... : o) mutta kaipaisi hiukan vähemmän abstraktia alaosaa, vaikkapa perspektiivillä tehtyä illuusiota kadusta tms. Taisitmäenvaanhokaa....
Vs: Squareville Nights Mulle taas tää osuu näistä äskettäin nähdyistä bokeh-systeemeistä parhaiten. Sommittelu ja värit miellyttää! -pegis
Vs: Squareville Nights Minuakin tämä miellyttää. Öinen kulkija rikkoo mukavasti neliömäisyyttä. Kuin moderni versio Dennis Stockin tunnetusta James Dean -julisteesta: http://www.starstore.com/acatalog/James_Dean_Times_Square_L.jpg
Vs: Squareville Nights Uh huh, onpas Keni kohteliaalla päällä, mulle taas tulee mieleen Elvis ja "baby, don`t be so square"
Vs: Squareville Nights No niin. Nythän minäkin hokasin. Joskus auttaa, kun selitetään. Kulkijahan se siinä. Kuva kyllä avautuu ihan eri tavalla, kun oivaltaa, mitä siinä on....
Vs: Squareville Nights hauskoja takautumia Digihössötyksen alkuajoilta: japanilainen "taiteilija" piti valokuvausnäyttelyn jossa kaikki oli pelkkää valtavaa pikseliä, vain hyvin kaukaa pysty hahmottamaan mitä kuvassa oli. mä en kyllä hahmota vieläkään tuota james deania, sen rentoa kävelytyyliä, new yorkin tuttua maisemaa, sateista katua. rakeiden kauneutta jne...