Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Punainen lanka ( + Cyanide)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Zephania, 6 Marraskuu 2006.

Minä olen ajatellut koko syksyn että pitäisi kuvata avainta joka on sidottu punaiseen lankaan.
    Nyt sain sen vihdoinkin tehtyä.

Luultavasti tämä on viimeisiä tarkkoja kuvia minulta vähään aikaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Tuntuu siltä, että tapani valokuvata, nähdä ja ajatella on kehittymässä ja muuttumassa. On aika jättää tuttu ja turvallinen ja etsiä rajoja, joita ylittää.

EDIT: Laitan vielä esimerkin siitä mitä varmaan tulee näkemään vastaisuudessa; Cyanide.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    Vs: Punainen lanka

just ku mä löysin sun tyylin ja tykkään siitä, niin menet sitä muuttamaan. hyi sua  ;D

mutta tässä kuvassa on idea. ja jotain zephymaista. tykkään.

2. Vs: Punainen lanka

Neliöformaatti,valo ja jotenkin mystinen tunnelma tekevät tästä kuvan, jota katselen varmaan useamminkin.
    Hyvä, ellei erittäin:)

Sen verran haluaisin kommentoida Cyanide kuvaa,että se on mielenkiintoinen "ratkaisu" ja hyvä kuva.
    Itse kuitenkin tekisin pienen sävykorjauksen,eli keventäisin keltaisuutta, jolloin ihonväri paranisi ja varsinkin kuvan vas.alalaidassa oleva kangas, joka nyt kuvassa sinivihreä, saisi sinertävämmän sävyn ja lisää syvyyttä,nyt keltaisuus hiukan latistaa sitä osaa kuvasta,muuten kuvan värit eivät paljon muuttuisi.
    Tässä taas YX idiootti mielipide:)

3. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vs: Punainen lanka

Hieno "kuukautiskuva" (onhan siinä toki syvemmistä asioista kyse).

Kenties tämä käsitteellistämisen punainen lanka on jo saanut päähänsä avaimen, jolla voi avata jonkin toisen tyylin sulkimen.

4. Vs: Punainen lanka

Kaunis, rauhallinen mutta samalla salapäinen sommitelma.Viattomuuden,vakavuuden ja synnin värit yhdistelmänä muodostavat ehkä jopa eroottisen latauksen kuvaan.