Ouh, tämä on hieno. Hittolainen kerkesin jo toisessa kuvassa kehua mutta tämä iskee yhtä kovaa kuin kun otan kylpyammeeseen sen paahtimen paahtaakseni sen paahtoleivän. Käsittelystä ja tekniikasta kymppi. Kuvauksellinen malli vielä. Hittolainen. Tämä kuvauksen riemuvoitto!
Minä taas kaipaisin enempi kulumisen merkkejä ku on näin "vanhannäköiseksi" toonattukin. naarmuja ja taitteita ja ja ..
Joo, näyttää kuin olisi irronnut freimi vanhasta film noir elokuvasta. Nuo viivat sopivatten paremmin liikkuvaan kuvaan. kontrastia lisää ja on napakymppi!
mä oon rakastunut <3 oikeesti, aivan ihastuttava kuva. (sori, mulla on krapula ja en jaksa panostaa verbaliikkaan tänään..)
Aika saaterin siisti. Ihan kuin jostain vanhasta leffasta. Keijalla pirun hyvä ilme ja käsittely erittäin hyvää jälkeä. Uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.
"Ei kolahda", tuon ymmärrän. "En tiedä", senkin ymmärrän, mutta mitä tarkoittaa "liian laskelmoiva kuva"? Kahdelle ensimmäiselle en voi mitään, mutta jos edes tuo viimeinen olisi korjattavissa.