Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kehityspaikka vanhalle filmille

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana linker, 13 Tammikuu 2010.

1. linker

linker

39
    0
    0
    Vs: Kehityspaikka vanhalle filmille

Kun varsinainen aihe on ollut mennyt, ja ratkaistu, voidaan siirtyä off-topiciin. Samalla voisin vähän valottaa(!) taustaani vaikka ei tämä mikään esittäytymisketju olekaan:

Luontaistuotekauppa-kytkös profiilissani johtuu liiketilasta jossa toimin, ja joka osaltaan mahdollistaa harrastuksen ja työn rajamailla heiluvan valokuvaukseen liittyvän elämäntapani.
    Vaimollani on ollut viidettä vuotta luontaistuotekauppa, tai terveyskauppa -miten vaan. Sen verkkokauppa on ollut suurimmaksi osaksi minun vastuullani, ainakin suurempien päivitysten osalta.

Marraskuun alussa kaupalle tuli mahdollisuus muuttaa suurempiin liiketiloihin, kun Kokemäen Valokuvaamo päätti lopettaa toimintansa samassa talossa. Siinä vaiheessa kun muutto uusiin tiloihin kävi, hyppäsin kelkkaan ja otin jatkaakseni valokuva-alaa, jo perinteiseksi muodostuneessa paikassa. Aloitin hiljalleen kuvapalveluilla ja passikuvilla. Lisäksi vähän keikkaa sinne tänne, hautojen ja pitopöytien äärelle. Pari viikkoa sitten hankittiin studiosalamasetti, ja taustat ovat tekeillä, joten kevään kuluessa jatketaan myös sisäkuvauksia. Taustaa alalle minulla on parinkymmenen vuoden takaa, jolloin pidin vaimoni kanssa minilabbista ja pientä lapsi- ja rippikuvausstudiota raumalaisessa kauppakeskuksessa.

Hävitin viikko sitten vanhan harrastenettisivustoni, ja samalla sähköpostiosoitteeni muuntui tuon luontaistuotekaupan "alle". Siksi tuo tunteitaherättävä sana esiintyy profiilissani. Aputoiminimi ja alidomain ovat työn alla.

Vielä luontaistuotekaupasta: Niitä on todellakin monenlaisia. Reikit ja muut energiahömpät sekä verkostomarkkinointi_Marionit ovat kyllä melko kaukana siitä miksi henkilökohtaisesti alan koen. Minulle se edustaa enimmäkseen kemiaa: samojen firmojen tuotteita (ja hyviä, lue märkiä koulutusviikonloppuja) jotka valmistavat myös lääkkeitä. Monet kaupat ovat järjestäytyneet alan erikoiskaupan liittoon, mikä ei todellakaan salli mitään metalliveistoksia näyteikkunalle energiaa tuottamaan. Sama juttu verkkokaupan kanssa, mikäli aikoo saada maahantuojien ja markkinoijien tuotteet myyntiin. Tuotteet eivät ole lääkinnällisiä vaan apukeinoja terveellisten elämäntapojen myötä käytettäviksi.

Tulipa oksennus!  Mutta säie tuntui sopivalle tähän tekstiin.

edit: 100 typoa korjattu

2. Jojje

Jojje Active Member

777
    26
    28
  3. Vs: Kehityspaikka vanhalle filmille

Muista kertoa sitten kun filmi tulee kehityksestä millaista siitä tuli. Vanhin MV jonka olen kehittänyt oli 30-luvulta ja se oli ihan ok lukuunottamatta likaisenharmaata pohjahuntua. Tuntuu vähän siltä että vanhalla kunnon D-76lla kehittyy mikä vaan :)