Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

"Kuinkas Sitten Kävikään" eli kevyttä pallottelua meressä ja taivaanrannalla

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 6 Helmikuu 2009.

Tähän on tulossa trilogia, josta tarkkaan ottaen on jo osia julkaistu osin väärillä nimillä, osin väärissä paikoissa, mutta kuitenkin niin että ollaan täällä (ihme ja kumma) edelleen. Kolmeosainen pujottelu sanan sapelilla, viikatteita väistellen, lupaa jotakin mutta antaako se sitten mitään ? Sehän nähdään... Kun aikaisemmin tekijä on ilmoittanut että kommentit, vakavamieliset tai aivan aunuksen rintamilta, ovat olennainen osa tätä kirjoittamisen inspiraatiota, nyt mennään aivan toisista lähtökohdista. Teksti on suurimalta osaltaan jo ennalta kirjoitettua, harkittua ja punnittua, jäsenneltyä ja ilman tuota niin tärkeätä elementtiä, eli silmille hyppivää luki häiriötä.
    Jotta tästä jatkossa saisi olennaista itselleen, kannattaa suhtautua tarjottuihin linkkeihin asiallisesti. ne eivät ole tekijän hengentuotteita, eivät edes mitään suurta kirjallisuutta, mutta avaavat kyllä näkökulman tekijänsä sielunmaisemaan, jos näitä mainittuja elementtejä on sitten edes olemassa.

Osa 1) on ensimmäinen kurkistus tähän egoismin mestariteokseen ja omaan napaan tuijotteluun ja nimeltään "Mistä minä olen tulossa"
    Siinä olevat päivämäärät rytmittävät kaiken vankasti todellisuuteen (tylsää).  Se perustuu kuitenkin jo työn alla olevaan läpyskään nimeltä "Nothing personal". Richard Avedonilla on saman niminen kuvakirja, mutta tämä ei ole kuitenkaan pelkästään kuvakirja,, on siinä tekstiä myöskin.

Osassa 2) mennään aihepiirin "Minne olen menossa" ympärillä, Hiukan esimakua sisällöstä saa kun nakuttelee linkin www.jukkavatanen.com   ja valitsee sieltä osaston BLOG. Muu osa tästä saitista menee sitten aika kepeästi tekijänsä koko visuaalisen viestinnän uran retrofiilistelyssä. Sehän on täällä kameralaukussa jo kyllästymiseen asti vatvottu ja suurimmaksi osaksi editoitu pois.
    jos tämä linkki ei sano vierailijalle mitään,voi siirtyä linkeihin    www.gurdjieff-internet.com/Suomi/finnish.html    ja syväluotausosastolle:
    www.fourthwayteaching.org  josta sitten jo pitäisi helmiäkin alkaa löytyä. -*** - Jos alkaa haukotuttamaan, voi pistäytyä linkin  www.watch4beauty.com   kautta piristämässä hiukan oloaan jotta olisi valmis osan kolme loppuhuipennuksiin.

Osa 3).  Täällä uudelleen käsitellään jo koluttuja aiheita, uudelleen ladataan framille täältä pois sipaistut "Elämän syvin olemus ja Pyhä Kolminaisuus"  sekä eräälle kiittämättömälle laukkulaiselle tarjottimella serveeratun "Kuka minä OIKEASTI olen?"
    Pieni varoitus, ja samalla syy miksi tämä on viimeisenä,vaikka voisi olla ainakin toisena on se fakta että nyt "ei jarrutella eikä häpyä piilotella" Tähän en mitään maistiaislinkkiä laita, vaan se on sitten "pedal to the metal" Saas nähdä, päästäänkö sinne asti ikinä (toim. huom.)
    Kuten sanoin, en kaipaa mitään välikommentteja, mutta jos tarpeeksi monta on mieltä:"painu vittuun lasisilmä ja tuki suusi" niin eihän silloin kannata mitään syvänmeren sukellusta alkaa harrastaan, se on raskas laji tuo hengityksen pidätteleminen, paikassa kuin paikassa.

*** HUOM: älkää missatko tässä linkissä, toiselta sivulta löytyvää kirjallisuuslistaa, ja niiden aihepiirejä, pelkät nimet kertovat paljon !***