Vs: DDR Saksalaiseen kameraseuralaisuuteen liittyi sellainen kummajainen, kuin alastoman naisen kuvaus. Jakautumisen jälkeen se jäi itäpuolelle jonkunlaisena ainoana vapauden symbolina. Heidi kuvattiin alasti (tosin hyvin siveellisesti) tai urheilullisisa tamineissa, kireissä sellaisissa. Yleensä hyvin miehisestä ja seksisistisestä näkökulmasta. Naiskuvaajia ei ollut montakaan, joten naiskuvaajien seksistinen asenne ei päässyt esille. Kapa
Vs: DDR On sen verran kovat besserwisser ohjaajat ollu prosessia ohjaamassa että luulis lähtevän. Dropbox - Error#/
Vs: DDR Joo ajatusta oli hiukan tuota merkkiä muuttaa mutta kun toi peevelin aurinko pilas koko homman niin että mun tadoilla ton hotarointi on sitä sun tätä. Voishan tuota oikein ajan kanssa vielä yrittää. Aadiideedas tauti pois ja joku DDR tyylinen hieno vaakuna siihen paikalle. Kiitos vinkistä.
Vs: DDR Minulla ei ollut mitään hajua siitä, mitä kuvassa on tapahtumassa. Eniten tuli mieleen "kuula kalloon". Mikäli mallinukke on valmennettava, niin kannattaisi varmaan laittaa sille verkkarit päälle ja valmentajalle puku päälle ja sikari suuhun. Ehkä piikki kouraan.
Vs: DDR Minulla on jossain tummansinininen vanhantyylinen t-paita johon ommeltu "DDR" ja vaakuna. Saattaa toistaiseksi olla Veeralle liian iso (valmentajan pitäisi vähän säätää Veeran farmakologista ohjelmaa) ja valmentajalle taas liian pieni.