Kiitos kiitoksista. Tuo vastaus itse asiassa syntyi aika nopeasti eli sitä mukaa kuin kirjoitin sitä. Luulisin että on olemassa parempiakin jaotteluita. Kuitenkin olen valmis pitämään tuota esittämääni jaottelua aika hyödyllisenä. Ja kiva huomata ettei Matti sijoittanut palkokasvin osaa tuulenhalkaisijaan vaikka vastasinkin hänen haarassaan kysymykseen joka ilmeisesti oli osoitettu hänelle. Ja kun Matti kysyi että mitähän seuraavaksi tekisi niin tekisi mieli esittää noin hyvälle ihmiskuvaajalle jotain yhteiskunnallisesti merkittävää: On olemassa paljon ihmisiä ja ihmisryhmiä, joihin liittyy jonkinlainen sosiaalinen stigma tms. Mites olisi, jos kuvaisit noiden stigmojen kantajia jossain hyvin kunnioittavassa, arkisessa ja esteettisessä sävyssä? Vammaisurheilijat? Vammaiset vanhemmat? Urheat sairaat? Yhteiskunnalle tärkeät vanhukset? Auttavaiset syrjäytyneet? Kulttuuriamme ja elämäämme rikastuttava ulkomaalaiset? Työttömät vapaaehtoistyön pyörittäjät? Päihdetyötä tekevät päihteiden väärinkäyttäjät?
Ensiksikin, mun haarat on tauolla, joten nou hätä! Toisekseen, tuo ehdotuksesi kuulostaa mielenkiintoiselta. Jotain tuollaista hain "aikoinaan" toivomussarjassa...