Vs: Kaunista Tekisit nyt tolla valolla ees jotain, eikä tällasta tasaista... sori. Nätti malli kuitenkin.
Vs: Kaunista Kaikki palaute on tervetullutta Itse tosin olen sitä mieltä, että riippuu kuvasta, onko tarkoituksenmukaista käyttää jyrkkää valoa tai yleensä aika tummasävyistä kuvaa, vai sitten hieman hllitympää ja kauttaaltaan kirkkaampaa. Tähän kuvaan mielestäni sopii tällainen valo, eikä se suinkaan ole kauttaaltaan tasaista, vaikkeivat valoisuuserot 8 aukon luokkaa olekaan valo- ja varjopuolella. Sellainen sopii harvoihin kuviin, lähinnä uurteisten ukkojen kuviin. TJukka T Jukka
Vs: Kaunista Minun mielestä valo on aika hyvä tämän tyyppiseen kuvaan. Sopivasti pehmeät varjot, hiuksissa riittävästi kiiltoa, kasvon muodot tulee hyvin esiin. Tumma toppi ehkä vähän tukossa, mutta enpä nyt keksi miten tuota pitäisi lähteä isommasti muuttamaan. Minulla kiinnittyi huomio taustakankaan ripustukseen. Sen olisi ehkä saanut jotenkin paremminkin aseteltua. Muutoin oikein hyvä.
Vs: Kaunista Toppia hieman vaalensin, mutta kyllä sitä hieman vielä lopulliseen printtiin vaalennan. Kiitos rakentavasta ja opettavasta palautteesta! T Jukka
Vs: Kaunista Kaunista on kaunista, kyllä mutta ei voi olla niin kylmä että tarvitsee sukkahousut / sukat. Kauniit jalat ja kengät kiinnittävät osaltaan huomiota mutta voi, voi. Vai mitä mieltä on Heli (naisnäkökanta)?
Vs: Kaunista Todella kaunis nainen. Uskomattomat silmät. Ansaitsisivat lähikuvauksen. Varmaankin tilakysymys, mutta tämä on mielestäni tilanne, jossa taustan soisi olevan epäterävämpi. Myös reunojen pieni vinjetti sopisi varmaankin kuvan olemukseen. Sukista olen samaa mieltä kuin Tarjanne, mutta jos lähtee kuvaamaan ilman sukkia/sukkahousuija, on käsivarret ja näkyvät nilkat ja sandaaleista pilkottavat jalkaterät meikattava samalla tavalla.
Vs: Kaunista Sukkahousut ja eritoten kengät kuuluvat tähän olennaisena osana. Kukapa pitäisi tällaisia kenkiä ilman sukkahousuja. Ja kengät kuuluvat olennaisesti hameen kanssa. Ja mitä tulee varjoihin: jos kuvaa negatiiville, varjot ovat huomattavasti erilaiset kuin silloin kun kuvaa esim. samasta asetelmasta Velvia 50:lle. Velvian jyrkkyys on omaa luokkaansa. Eli samoilla valoilla eri materiaaleille lopputulos on varjojen suhteen huomattavasti erilainen.
Vs: Kaunista Pyysin tyttöjä lakkaamaan varpaankynnet ja käsien kynnet huulipunaa lähellä olevalla sävyllä, mutteivät ehtineet.Itse asiassa toinen tyttö joka ajoi, saanee sakot, kun automaattipoliisi väläytti valoja. Niin kiire oli. Enkä oikein perhetuttavilta viitsi sanoa, että riisupa tyttö sukkahousut, vaikka kyllä molemmat täysi-ikäisiä ovatkin. Kylmäkin oli (seliseli) Näissä kuvissa oli pari uutta valaisukokeilua ja vaihtelua tuolle kuva-ahti taustalle. Onneksi otin kuvia, missä jalkoja ei näy ollenkaan, niissä oli oma idea, josta ei tässä vielä sen enempää. Teen kunhan ehdin ja pystyn, laitan kyllä näytille. Ja kiitoksia myös rakentavasta tausta- ja vinjettikommentista. Itseäni vain näin vaalean taustassa askarruttaa se, että siitä voisi tulla likaisenharmaa. Ei vielä photoshop-taidot ole kummoisia. T Jukka