Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kaunis

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mike, 26 Toukokuu 2005.

  1. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    ...
     
  2. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Tuo haaste sydeemi ei nyt jotenkin toiminut vaikka tein ohjeiden mukaan ja laitoin topicin numeron.
     
  3. wolfie vissiin säätää siellä jotain..

    kuva on kyllä kaunis, ja ajatus on selkeä.. ehkä toi enkuli sais olla pikkusen skarpimpi.. mutta kyllä tän julisteena seinälleen laittais :)
     
  4. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Enkeli on tarkoituksella blurrattuna, homman ydin on tuo ns. uusi elämä kukkasen muodossa.
     
  5. En ole säätänyt mitään viimeaikoina. Laitoit viestin numeron aiheen numeron sijaan. Mutta olen tekemässä parannusta Haasteeseen, jolloin oikea numero tulee automaattisesti.
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Tosi kaunis. Hienosti toimii tuo softaus enkelissä ja kukka terävänä. Värit on tosi hienot. Wow.
     
  7. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    ... ei miellytä. Siis pistepistepiste. :)
     
  8. batbug

    batbug

    41
    0
    0
    Juu kyllä susta vielä kuvaaja tulee. ;)
     
  9. Taidetta..
     
  10. Minua tuo sommitelma hieman tökkii. Jompaa kumpaa vähän ylös tai alas tai lisää tilaa tai vielä lähemmäs tai jotain.
     
  11. Ehkä tilaa lisää..muuten hyvä
     
  12. Mike

    Mike

    699
    0
    0
    Kyllä tota veivattiin ympäri ja ämpäri, naapurin koirakin kävi jo arvioimassa ja päädyin tuohon, missä fiilis on vähän intensiivisempi. Liian väljänä tuosta katosi heti tuon kukkasen teho.
     
  13. Kuva on kyl pirun hieno ja softaus enkulissa minun mielestä toimii hyvin, mut mut... jotenki tuntuu, että kuva kaatuu hiukan vasemmalle.