Uusia kuvasuhteita kokeillessa. Toki normaali palaute itse kuvasta, ei tämä mikään kokeilukuva silti ole. T Jukka
Vs: Kaunis nainen (4:5) Komppaan. Villatakin napin kiillot ehkä vähän pistää silmään. Muuten oikein onnistunut mielestäni.
Vs: Kaunis nainen (4:5) Aika hyvä. Hymy jotenkin kireä, naamalle (leukaan) tulee vähän "kireitä" kohtia. Kuis toi koru, ketju menee toispuolisesti eikä riipus näy?
Vs: Kaunis nainen (4:5) Aika kiva. Mukava ja rento hymy. Iloinen ja symppis kuva. Läppärini näytöllä on hieman haaleat sävyt. Kuvasuhde on sopiva. suurinpiirtein touta käytin -pääasiassa- kun nuorempana maalasin vuosia omakuviani pääasiassa öljyvärein. Maalaustaiteen tutkiminen on valokuvaajille(-kin) suuri aarreaitta. Aina olen niin sanonut ja toistan sen taas. Tutkikaa maaalustaidetta - se (mm.) opettaa teitä näkemään kriittisemmin mikä on kuvallisesti arvokasta ja minkä voi jättää pois. Ja paljon muutakin. Se on visuaalista selkokieltä, jonka eteen tehtiin satoja vuosia kovaa työtä (suurten lajimme nerojen lahja myös nykyajan laiskimuksille) - teidän tarvitsee vain ottaa opiksenne, asetella parin lamput ja painaa pikku nappeja ... Mutta tosi kiva. Haluasin maalata sulle uuden taustakankaan. Voisin tehdä sen edullisesti jos maksaisit materiaalit. Harrestustoverihengessä ! -Eero
Vs: Kaunis nainen (4:5) Mallissa, eikä kuvassa sinänsä mitään vikaa, mutta tuollainen musta vaate on kyllä aika haastellinen tällaisessa kuvassa, vielä kun ottaa huomioon kuinka suuren osan kuvan pinta-alasta se ottaa.. aika vähän tuossa mustassa on katseltavaa..
Vs: Kaunis nainen (4:5) Komppaan...Varsinkin kun minun nätöllä siinä ei ole kun yksi sävy. Muuten kuva on kiva vaikka sellainen harmaa kalvo siinä on jonka voit kait fotarilla poistaa.
Vs: Kaunis nainen (4:5) Ei minusta "kireä" hymy. Tuollaiset hymyt ovat monille luontaisia. Viehättävä hymy. Ilman teennäistä pärstän tekorevitystä. Eivät kaikki ole villejä ja hyperestottomia luonteita. Myös meitä hieman ujompia ihmisiä on olemassa ja meitäkin(kai?) sopii kuvata luonnettamme kunnioittaean. Hyvä ilme ja kelpo kuva. -Erska
Vs: Kaunis nainen (4:5) "Harmaus ja latteuskin" puolustavat joskus paikkaansa. Kuvissa. Kertovat enemmän totta, ajoin, kuin espanjanjojen tuominen kaamokseen. Mutta sävyihin hieman lisäisin potkua (tämän läpsynäyttöni perusteella) - kuten jo aiemmin totesinkin. Hieman. - E
Vs: Kaunis nainen (4:5) Joo malli luonteva ja kuvakin ihana vai toisinpäin. Minulle vaan nyt tuo Kuva- ahdin laikut eivät oikein... Higg
Vs: Kaunis nainen (4:5) Tausta on alkanut (näinä lukuisten esilläolovuosiensa saatossa) tyrannimaisesti dominoimaan - se syö- se tukehduttaa elävän lihan ... Kuva-Ahti tausta on lähes kauhun synonyymi. Miksi aina Ahti ? Sadismiako, masokismiako vaiko pelkkää välinpitämättömyyttä ? - Erska
Vs: Kaunis nainen (4:5) Niin kyllähän jo Kubrick harrasti keskisommittelua ja jotkut tykkäsi. Onhan tuossa aika raskaasti mustaa alareunassa, mutta pysyypä paremmin pöydällä pystyssä.