Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kauheita katsojalukuja

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana 4x5, 20 Kesäkuu 2006.

1. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Ootteko huomanneet, että viime päivinä on KL:sa ollut hirmu suuria seuraajalukuja, tällä hetkelläkin pyörii kuudenkymmenen ympärillä. Mistä nämä naamat ovat oikein tulleet?

2. heh, tästä saadaan hyvä lööppi! "Kameralaukku.com veti naamat!"

No joo... mä veikkaan että paha kello kuuluu kauas (hyvä kuulemma kuuluisi vielä kauemmas ;) )

3. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Kiinnostais kyllä minuakin, ei oo tietääkseni missään lehdessä tms ollut juttua laukusta.

4. Puskaradiolla on paras taajuus

5. Mitäs luulisitte?

6. Mahtasko "Juovuskissa-ketju" vetää yleisöö........?

7. Mä meinasin eilen huutaa pyörälenkillä yhelle hopeakuulan kanssa jotain puunlehtiä zoomailleelle tytölle että 'Kameralaukkupistekom!' mutta en jaksanut. :D

8. Just tollanen nekatiivinen kaveri. Sun fillariin pitäs asentaa sellanen tööttä, joka huutaa kameralaukkupistekom aina kun nopeus laskee alle 50 km/h.

9. Oottekste ihan varma ettei missään lehdessä oo mainittu ohimennen jotenkin valokuvaukseen liittyen :D

10. Mulla olis yksi teoria: tänä kesänä pääsee entistä useammalta terassilta wlanin kautta intttterweppiin ja multimeediokännykät ovat tulleet. Mikä muu nettipaikka olisi luonnollisempi terassilipsahdus kuin Kameralaukku?

11. multimeediokännykkä :DDDDDD

12. No ei tuo 60 henkeä nyt niin kauheen iso kertarysäys ole....

13. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Suhteellistahan tuo tietty on, mutta jos nyt vertaa vaikka dcnetin 15-kertaiseen rekjäsenmäärään, niin samoissa seuraajaluvuissa (n60:ssä) on viime päivinä pyöritty. Ja hyvin liki KL:n ennätysyleisöä, mikä vuodenaika huomioonottaen on kyllä minun mielestäni erikoista.

14. MJK

MJK

1 436
    0
    0

Naa, kaikki naperot on nykyään sellaisissa kesäduuneissa missä voi surffata työaikana. Maailma muuttuu.

15. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Juu, kukapa paskaduuneja tekisi, ja kun surffailustakin sitten ilm maksetaan jo liksaa ;-)

16. Joo! Kun on tottunut, että koulussa pääsee vain välituntisin nettiin, niin olen ihan ihmeissäni, kun nyt täällä voi olla koko ajan!

[ ja sata X :) ]

17. 4x5

4x5

1 986
    0
    0
    Tällä hetkellä KL:n seuraajaluku on 48, DCnetin 37 .
    Fanaattista nousua!!

18. Onhan tuo suljinaukko galluppi ihan helvetin mielenkiintoinen?
    Kuvat ja gelerit osasto on ihan kuolut ollut jo päivän.

19. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    ÖÖ häh? Suomennatko?

20. Onhan tuo suljinaukko galluppi ihan helvetin mielenkiintoinen?
    Kuvat ja galleriat osasto on ihan kuolut ollut jo päivän. Korjattu!

Nuo on hot jutut nyt tikitys netissä tuo suljin aukko.
    Ja kuvat ja gallerit osasto on kuollut parissa päivässä.
    Samma på svenska