Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Katri Ylander

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana M1kko, 16 Syyskuu 2006.

1. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Tämmöistä tälläkertaa.. onpa muuten ensimmäiset ottamani musakuvat :)

2. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Ei kellään mitään sanottavaa? :E

3. oopa

oopa Member

142
    1
    16
    Toisella foorumilla sanottu...

4. Voih. ihana Katri Ylander näyttää ekassa kuvassa inhan 80-luvun lesbohirviö Samantha Foxille (tai vaihtoehtoisesti Meiju Suvakselle, Ruottin Carolalle tai sille Laitilan huonoihoiselle iskelmävosselle).

5. Ja pojat häpeää habitustaan viiden vuoden päästä siis elikkä ihan kybällä.

6. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Nyt kannattaa muistaa se, että 1980-luvulla Samantha Fox ei ollut lesbohirviö, vaan heterounelma. Uuden tiedon valossa ei voi muuttaa sosiaali- ja kulttuurihistoriaa.

Kuvista en sano mitään, koska en tiedä mitään enkä ole koskaan kuullutkaan Katri Ylanderistä.

7. .

.

212
    0
    0
    ovat Niin hiton studioskarppeja nää kaikkikin, ja ehkä se vähän jopa tuhoaa tunnelmaa siitä että ollaan tekemässä suamipoppia ynnä reipasta livemusaa keikalla olletikin....? kolmosessa Katrin nätit silmät kyllä mukavasti porautuvat katsojaan, ja muutenkin tossa on näistä ehkä kaikkien enemmän semmoista... elollista lämpöäkin rahtu... siis teknisesti katsoen kahdittavan laatuisia, mutta samalla eineen pysähtyneitä tosimusakuviksi ehkä...?

8. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Jahas täällähän on tullu mielenkiintosia kommentteja.. lesbohirviö :D

No johan on kun kuvia sanotaan jo liian tarkoiksi.. :) minkäs teet kun tuo 200/2.8L on niin skarppi!
    Ja juu, keikalla kuvasin. Noinkin pitkä lasi oli ehdoton koska edustalle ei päässyt sen vallanneen teinityttölauman takia :/

9. kb

kb

2 235
    0
    0
    Kivoja keikkakuveja. Ainahan varjossa/pilvisellä säällä tulee vähän tylsää jälkeä. Kahdessa ekassa kuvassa, erityisesti ensimmäisessä, on kiva ilme, mutta mikki on liiaksi suun edessä. Suuta jää kaipaamaan. Kakkoskuvassa jotakuta varmaan häiritsee se, että näyttää siltä, että neiti nakertaa etuhampaillaan mikkiä.

Kolmosessa on mikki siellä missä pitääkin, mutta ilme voisi olla kivempi. Tai ehkä arvelisin että leuan asento tekee siitä (leuasta) sen näköisen, että oletan, että neiti itse ehkä valitsisi jonkun toisen kuvan.

Yleisilme on hitusen kolea. Voi vastata todellisuutta, mutta jos haluat esittää artistin positiivisemmassa valossa, niin suosittelisin hitusen lämmittämään, esimerkiksi. Pienellä säädöllä voi olla huomattava vaikutus siihen mitä katsoja kokee.

Jos otat soittajista kuvia ja julkaiset niistä yhdet, niin julkaise sellaiset missä on instrumentit mukana, vai etkö päässyt kävelemään taaksepäin?

Kävikös neiti Jyväskylässä? Tuli missattua moinen (potentiaalisena kuvattavana siis) jos kävi. Jos musakuvaus kiinnostaa enempikin, niin Lutakossa voin varmaan hoitaa sinut sinne lavan eteen jollain keikalla, ja lainata kakkulaa jos sinulla ei muuta valovoimaista ole kuin tuo ylipitkä (jonka valovoima ei ole Lutakkoon optimaalinen).

Aloittelevan musakuvaajan yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on olla sitkeämpi kuin teinityttö.

10. Ainaista taisteluahan se on. Välillä koitat olla iloisen ystävällinen ja välillä asiallisen ammattilainen, että pääsisit ohi anteeksi pyydellen tai kameran olemassaoloon vedoten ja välillä taas ei auta kun kun tunkea vaan.

Isoilla keikkapaikoilla pääsee yleensä yleisön ja lavan väliin, mutta yleensä - ainakin mulla - se on tätä taistelua.

11. kb

kb

2 235
    0
    0
    Jooh, minä oon siinä mielessä onnellisessa asemassa, että saan itse valita että missä ja mitä kuvaan (ts. kukaan ei maksa minulle mitään), joten kuvaan sitten lähinnä Lutakossa, jossa pääsen nykyisin "talon kuvaajana" lavan eteen. Eri asia sitten on, että onko se yhtään sen riemukkaampaa lavan ollessa matala (80 cm, muistaakseni) ja minun ollessa 190 cm pitkä. Siinä kun on vähän velvollisuus pysyä yleisön edestä poissa, ja konttaamiseksi/kyykistelyksi siksi menee, mikä on tuskaista, ainakin minulle. Joskus jos sopivasti tulen paikalle menen siihen yleisön jäseneksi kun siinä ei tartte kyykistellä, ja seuraavana päivänä voi mahdollisesti kävellä normaalisti (tunnin-puolentoista jatkuva staattinen jännittäminen tekee jänniä asioita jalkalihaksille).

12. M1kko

M1kko Member

163
    2
    18
    Siinäpä olikin hyvää tietoa, sivuillasi vähän eri fiilis kyllä kuvissa. Menoa parantaa takana hehkuvat spotit, savu jne jne. Juurikin noiden puuttumisen takia pidinkin näissä melkoisen tiukan linjan rajauksien kanssa, omasta mielestäni olisi tylsää jos taustalla näkyisi vaan ostoskeskuksen seinää yms. :/

Ja niin tosiaan, ei ollut Jyväskylässä vaan Imatralla erään ostoskeskuksen vuosipäivänä. Mitään suunnitelmia ei ollut edes lähteä kuvaamaan kunnes kuulin siellä päin ollessani että Katri on paikalla :) Tuosta kyllä heräsi pieni kipinä touhuun.. ja tuo lutakko- tarjous kuulostaisi oikein mukavalta. Optiikoita löytyy tokinan 12-24/4 laajis, kwanonin 50/1.8 ja tuo 200mm/2.8L, sekä ensi kuukauden puolella kun palkka kolahtaa lähtee tilaukseen 85/1.8.