Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Katumaisema

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Kona, 3 Kesäkuu 2026 klo 15:57.

  1. Kona

    Kona Well-Known Member

    2 445
    2 924
    113
    Vanhaa ja uutta, Kirkko (Sonck 1907, talo (Schreck 1912), silta (
    Arco Architecture Company 2026). IMG_1160.jpeg
     
    makes, kerzan, niffe and 2 others like this.
  2. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 978
    663
    113
    Kaikenlaista tulee mieleen nähdessään järkyttävän keskitysleiriaitaa muistuttavan sillankaiteen vanhaan kulttuurimiljööseen istutettuna.
     
  3. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    24 169
    4 118
    113
    Olen samaa mieltä niffen kanssa tästä asiasta. Semmoinen uuden rakentaminen vanhaan miljööseen pitäisi tehdä sitä ympäristöä kunnioittaen. Itse siltaan ehkä kohdistuu teknisiä ja kustannuksiin liittyviä reunaehtoja, mutta kaide nyt voisi olla fiksumpikin - paljon fiksumpi.

    Tosin, melkein muutin mielipidettäni, kun katsoin minkälainen se oli ennen remonttia. Vielä paljon hirveämpi. (Google maps näyttää vielä vanhaa siltaa.)


    Screenshot 2026-06-04 at 9.09.15.png
     
  4. Kona

    Kona Well-Known Member

    2 445
    2 924
    113
    Samaa mieltä, vaikka olen vähän jäävi jo arvioimaan; tää uusi silta on mun muistamana aikana jo neljäs versio tuon pohjoiseen ja länteen menevän ns pääradan ylittävästä sillasta. Tähän astisista kuitenkin paras…