Kaikenlaista tulee mieleen nähdessään järkyttävän keskitysleiriaitaa muistuttavan sillankaiteen vanhaan kulttuurimiljööseen istutettuna.
Olen samaa mieltä niffen kanssa tästä asiasta. Semmoinen uuden rakentaminen vanhaan miljööseen pitäisi tehdä sitä ympäristöä kunnioittaen. Itse siltaan ehkä kohdistuu teknisiä ja kustannuksiin liittyviä reunaehtoja, mutta kaide nyt voisi olla fiksumpikin - paljon fiksumpi. Tosin, melkein muutin mielipidettäni, kun katsoin minkälainen se oli ennen remonttia. Vielä paljon hirveämpi. (Google maps näyttää vielä vanhaa siltaa.)
Samaa mieltä, vaikka olen vähän jäävi jo arvioimaan; tää uusi silta on mun muistamana aikana jo neljäs versio tuon pohjoiseen ja länteen menevän ns pääradan ylittävästä sillasta. Tähän astisista kuitenkin paras…