Melko vanha kuva ,jonka äsken löysin paperikuvana.Kuvattu sen aikaisella Nikon F-801 kameralla ja 50 mm 1,4 lasilla ,sen muistan.
Vs: Nukkeni Kaunis hetki. Kuvan pikku äitin on juuri niin minusta tuossa, kuin vain voi olla? Minusta harmooninen kuva tilanteesta, kun ottaa huomioon, että minun arvostelulla ei ole mitää arvoa, ja on vain ainoastaan oma mielipiteeni kuvasta.
Vs: Nukkeni Kuvasta pidän paljonkin. Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon itsesi vähättelyn ? Kaikki jotka näkevät/kuulevat/aistivat ovat aivan samalla viivalla kritisoimaan/arvostelemaan näitä kuvia !!! Rupee korpeemaan tollainen surkuttelu ! Keväisin tervesin Late
Vs: Nukkeni Kiitos rohkaisusta. Minun on vain vaikea nostaa itseäni samalle viivalle teidän kanssa, koska ei ole kunnon kameraa,eikä ole ollut aikaa kunnolla opetella noidenkaan käyttöä ja ny sairaus ja epäonni vie itsetuntoa, niin että ovenpielet paukkuu. Teiltä tulee niin hienoa selostusta, mitä pitäisi jollekin kuvalle tehdä, että menee hilseen yli nii korkealta, ettei edes hiukset pöllyä. Mutta yritän vähentää sen minkä voin. Usein vain ihailen niitä teidän ottamia kuvia ja kun en osaa moittia, niin kuulu noihin kiva, hyvä, upea ihmisiin jota on kritisoitu täällä usein.
Vs: Nukkeni Oi noita katseita. Toinen eteenpäin, toinen taaksepäin; luovat jännitettä ja pitävät katsetta kuvassa. Ihana on.
Vs: Nukkeni Kiitoksia kun tykkäsitte,laitan alkuperäisen väriversion vielä jos joku sattuisi tykkäämään siitä. t kimo
Vs: Nukkeni Molemmat ovat hyviä ja erilaisia. Itse pidän mustavalkoisesta enemmän, mutta sehän on makuasia.
Vs: Nukkeni Hyviä molemmat versiot. Sitten joskus tälle pariksi kuva, jossa äitileikki on muuttunut totisemmaksi.
Vs: Nukkeni Ai hitsi, hieno muotokuva jossa mainio fiilis. Lapset osaavat olla kameran edessä ilman teennäistä poseeraamista, siitäkö lie se aito tunne näihin tulee. Hyvä kuva. Kohde erottuu taustasta tosi hyvin.