Vs: crocs Kuvan nimi ei avaudu minulle ihan heti mutta se ei mitenkään vähennä työn laatua. Hyvä tunnelma!!
Vs: crocs Noi on hyvät kun niissä on pitoa ettei liukastu jorpakkoon (ainakin mun versioissa - rumathan ne on ne kumimuovijalkineet - en mä edes tiedä millä nimellä niitä kutsutaan - ostin jostain halpahallista sellaset kesällä - koon piti olla sopiva mulle mutta puukolla oli leikattava kärjet pois jotta varpaat mahtu ineen - mutta sou vat ?) _ Mukavan synkkä kuva mezgauksesta. Kalojen pyöveli. Vapamaailman inkvisiittori. - E
Vs: crocs Kuten osasi odottaa, kuva on upea. Pienenä hahmo näyttää hyvin uhkaavalta, lähes viikatemieheltä. Suurentaessa näkee että lepposia mieshän siinä vaan crocseissa vapojansa tarkkailee. Twin Peaksmäinen ristiriitainen kokemus. Crocsit ovat ehkä maaliman rumimmat jalkineet. Mutta samalla maailman mukavimmat, erityisesti paksujen villasukkien kanssa. Onneksi olen jo siinä iässä että vähät välitän mitä muut ajattelevat, eli käytän niitä. Vaelluksella Crocsit ovat ehdottomat leirijalkineina, eivät kastu ja suojaavat varpaita.
Vs: crocs Mukavaa lukea, että kuva toimii juuri kuten tarkoitin sen toimivan. Tuo ristiriita oli minulle tämän kuvan "luu".