Mielenkiintoinen ja värimaailmaltaan hieno! Kroppa jos olis ollut vielä terävämpänä... mutta tuo taitaisi olla kyllä jo liikaa vaadittu. Edit: ei kyllä tää on hyvä näin.
Ei toi terävyyttä vaadi, mun mielestä tässä on pointtina se kuinka tuo lumisade piirtyy tummaa vartaloa vasten, aivan etereaalisen hieno liike noissa hiutaleissa.
Erilainen. Näkemyksellinen. Pidän. Kuvan osista: Kasvojen alueesta vähiten (epäselvyys häiritsee vähän), lumiviivoista eniten.
Oikein hyvä, kuva minun makuuni. Pidän tunnelmasta, ehkä karvan verran synkistäisin tummemmaksi, mutta silti hieno on! Lumi kulkee kivasti tummalla takilla ja malli on ihastuttavan "eläväinen".
Mahtava efekti. Tuo lumi on kyllä nappiin onnistunut, nuo tuppaavat pidemmillä ajoilla katoamaan. Lumiliikekuvissa olen kyllä itse epäonnistunut järjestään. Tumma vaatetus jelppaa, mutta on taas muuten vaativa valotettava. Hiano, mutta ehkä tässä olisi tuo lumijuttu piisannut ja malli olisi voinut olla viipottamati..hmm..ähkö. Piti taas saada dela vu
Katsos vain Tää talvikuva on muuten pyörinyt arkistoissa, enkä itse tykännyt siitä alkuun. Vasta katsottuani sitä tarpeeksi monta kertaa, uskalsin laittaa näytille .
Yhdyn kehuihin paitsi kasvojen osalta. Niiden kahdentuminen tuo mielessäni esiin kuvan tunnelmiin muuten sopimatonta, sanotaan nyt vaikka makaaberiutta.