Ihan kiva peruskuva. Häiritsee vähän tuo tumma läikkä alhaalla, jota luulee "nortin natsaksi", mutta se ei kai se voi olla. Minä kyllä rajaisin sen pois, mutta kuvahan ei olekaan minun. Hyvä kuva kuitenkin.
Tämä on tällainen turistikuva, eli turisti otti kuvan turistista. Silloinhan sen on oltava turistikuva Nortin natsa taitaa olla kainaloaluetta, eli selin tässä ollaan. Kiitos rajausehdotuksesta, kyllähän se vähän selkeyttäisi kuvaa.
Nuorta vaikutelmaa kuvassa ei ole. Pikemminkin tukan kuviot tuovat mieleen n 100 vuotiaan henkilön kasvot. Salaperäinen ja lievästi pelottava.
Kuvan nimi nyt on vaan vitsillä keksitty, vaikka kuvan nainen tosiaan onkin nuori. Eipä minulla ollut kuvatessa erityisesti mielessä, että otanpa nuorekkaan kuvan. Tilanne vaan sattui visuaalisuudellaan miellyttämään silmääni. Mielestäni kuvassa on jotain maalauksellista ja ei sinäänsä mikään ihme, jos tulee vähän mummofiilis. Jos tekee mieli katsella nuoria alastomia naisia, niin kyllä niitäkin netistä löytyy ilman että on suihkuverhoja välissä. kuvien nimeäminen on aina ollut syvyyksistä ja niin on edelleen. En kuitenkaan jaksa nimetä jokaista kuvaa otsikolla "Kuva", koska jos jokainen tekisi näin, olisi foorumin selaaminen suht hankalaa. Sinäänsä kuitenkin oikein mukavaa, että ihmiset kertovat minkälainen vaikutelma kuvasta tulee, koska siksihän se on tänne laitettu Edittiä: Pelottavuuden ymmärrän myös kyllä hyvin, koska minulle tuli vähän sellainen fiilis tästä, että tässä on joku hukkunut. Johtunee kuplista. Kylmemmillä sävyillä saisi varmaan kauhufiilistä lisättyä entisestään.
Sopivan provo kuvan nimi . En tosin avannu sen takia vaan siks, ku avaan muutenki sun kuvat. En mä tästä hukkunutta (liian valoisa ollakseen pelottava tai surullinen kuva) saa enkä vanhustakaan. Naisena tunnistan kyllä ponnarin helposti, noin sitä itekki tukkansa kiskasee ylös suihkua varten silloin tällöin. Jostain syystä en saa tästä suihussaoloakaan esiin, naisen asento ei tue sitä. Pitäis olla ns. pesuasento, vaikka toinen käsi ylhäällä tms. En tiiä, mutta pehmeät sävyt ja pisarat ovat kyllä kivoja, kuten häivähdys naistakin. Lisäys: siis pidän kuvasta
Tyylikäs, pienimuotoinen ja kuitenkin tunnelatauksen sisältävä. Ei moittimista minulta. Varmasti forumin asiantuntijaraatia ilahduttaisi enemmän, jos kuva olisi huoneesta 71551, edelliseen kommentiin viitaten....
Maalauksellinen kuva, jossa iho ja ääriviivat piirtyvät pehmeästi kostean verhon läpi. Nimi on kyllä eri tyylilajia kuin kuvasi - mieleentulevassa vanhahkossa maalauksessa ei menty suihkuun vaan kylpyyn