Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Phottix BP-40D

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana t3k, 17 Elokuu 2009.

1. t3k

t3k

1
    0
    0
    Moro vaan kaikille,
    olen hommaamassa akkukahvaa omaan Canonin 40D runkooni ja nettiä selatessani törmäsin Phottix-merkkiseen Canon-kopioon. Olisin kiinnostunut kuulemaan käyttökokemuksia henkilöiltä joilla on kokemusta kyseisestä kahvasta. Netissä on kyllä kaikenlaisia arvosteluita lontoon murteella, mutta suomeksi niitä ei tunnu löytyvän. Varsinkin jos jollain on kokemusta sekä Canonin että Phottixin kahvasta, niin kuulisin mielelläni mahdollisista laatueroista tai niiden puuttumisesta. Tarkan markan miehenä kun en viitsisi laittaa 200 euroa laitteeseen jonka voisi saada alta satasenkin ilman Canonin leimaa. Kahvahan ei kuitenkaan vaikuta kuvanlaatuun.

Kiitokseni niille jotka viitsivät kokemuksensa jakaa kyseisestä tuotteesta.

Canon-puritanistit / henkilöt joilla ei ole kokemusta Phottixista, ja joiden ainoa anti on vain hehkuttaa Canonin paremmuutta ilman mitään käyttökokemuksia voivat puolestani jättää mielipiteensä kirjoittelematta ja jakaa viisautensa vaikka johonkin muuhun threadiin.

2. ple123

ple123

36
    0
    0
    Vs: Phottix BP-40D

Mulla on kummassakin rungossa Phottix piraattikahva, toimivat hienosti. Voisin väittää, että originaalikahvaan verrattuna ei ole mitään eroa. Kahvan kumipinta pitävää kumia, joka on myös käytössä kestänyt moitteetta. Tästä saa kyllä rahoilleen vastinetta erittäin hyvin originaaliin verrattuna.

3. esa.m

esa.m

9
    0
    0
    Vs: Phottix BP-40D

Moi,

mulla on vuoden verran ollut 450D:ssä Phottixin kahva ja on toiminut moitteettomasti. Hyvä otetuntuma (kumia kuoressa). Erona alkuperäiseen voisi sanoa että rulla tuntuu vähän tunnottomalta, mutta siihen tottuu.

Hyvä hintalatusuhde. Ei minusta tässä tapaiksessa kannata maksaa Canon lisää.

T: Esa