Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kartanon puutarha

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 6 Heinäkuu 2005.

1. jruots

jruots

86
    0
    0
    Herttoniemen kartanon puutarha

2. Muuten todella hieno kuva, mutta talo on vinossa!

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Korjaaja? Pitäisikö minun ilmoittaa talon omistajalle asiasta? :O

Oikeasti hiukan muutakin kommenttia, asiallista sellaista jos mahdollista. Eikä herneitä vedetä tästä huomautuksesta. :)

Ihan mukavan laajasti otettu. Hiukan vääristymät haittaa vaikka ehkä tähän kuvaan sopivat paremmin kuin kuvaan joka sisältäisi suoria pintoja/asioita. Positiivista on että kuvassa on ihminen. Vaikka se hiukan katoaakin kuvaan. Tosin netti kokokin on yksi syyllinen. Ei järisyttävä kuva kuitenkaan.

4. Emerik? Ei tarvitse ilmoittaa talon omistajalle. Kamera on vain kuvausvaiheessa ollut hiukan vinossa, joten talo kallistuu hiukan oikealle. Tämän voi testata photarissa tai muussa ohjelmassa huomaten oikean puolen katosta olevan 1 pikselin alempana kuin vasen puoli.

Ja Emerik tämä voi vaikuttaa että otin herneen, mutta en ottanut :)
    ps. nettikoko on yhdyssana. Äidinkielenopettajasi hymyilee taas!

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Hienoa, mun ei tarttekaan tehdä piiiiitkä lenkkiä viltsun kans sit =) Ja en mä epäillyt et sä ottaisit herneen nenään, herneet kuuluu hernekeittoon. :)

(mua on aina vihannut äipänope.. ..snif..)

6. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    62
    48
    Nättihän tämä.

Voi olla että toiset tykkää kalansilmästä, minä yleensä en. Ehkäpä hieman pidempi polttoväli ja keskusruohikko ympäristöineneen olisi riittänyt. Makuasioita.

7. msb

msb

147
    0
    0
    Itse tykkään kyllä, fisu sopii tämmöisiin. Lähinnä haittaa kartanon ja ihmisen pienuus, isommassa kuvassa voisivat olla paremmin nähtävissä.

8. kalansilmä sopii juurikin tällaiseen kuvaan. Kuvan symmetrisuus tekee tästä kuvasta "erilaisen". Tuota ihmistä en tuolta huomannut lainkaan, ennen kuin emerik sen ilmiantoin; mielestäni tässä kuvassa ihminen ei juurikaan tuo lisäarvoa kuvaan - ei kyllä sitä arvoa vähennäkään. Talon vinouskaan ei minun silmääni haittaa. Varjot taasen haittaavat, joten niistä olisi kiva ollut päästä eroon, mikä tietysti on sangen hankalaa puuhaa, johtuen erinäisistä syistä... Loppukommenttina: erittäin katsottava kalansilmätuotos.