Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kartanon puutarha, osa 2

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jruots, 6 Heinäkuu 2005.

  1. jruots

    jruots

    86
    0
    0
    Herttoniemen kartanon puutarhaa edelleen...

    [​IMG]
     
  2. Hieno kuva ja upeat kesäiset sävyt! (Talo suorassa toisin, kuin osassa 1)
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jotenkin kuva on aika tyhjä, ankea. Tosin kesäiset sävyt ja kirkkaat. Ehkä aihepiiri on vain tylsä? Tai vaatisi ihmisiä tuohon polulle? Kuitenkin kumpikin kuva oli asiallisia ja hyviä vaikka kriittisesti suhtaudunkin. Kummastakin kuvasta nyt vain puuttui se joku.
     
  4. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Tässä on fiilinkiä :)
    Samalla ristiriitaisuutta. Jollain tavalla tykkään tuosta laajasta etualasta, toisaalta samaan aikaan toivoisin että puut näkyisivät kokonaan. Ehkä rajaus ei ole paras mahdollinen.
     
  5. msb

    msb

    147
    0
    0
    Jollain tapaa pidän tästäkin, tosin keskisommittelu ei tässä oikein miellytä silmää.
     
  6. Tämä vaikuttaa minusta hieman "tusinakuvalta". Selkeä kohde ei hahmotu; onhan tuossa pari hauskaa puuta ja sitten on haettu etäisyyttä kuvaamalla laajiksella alhaalta. Symmetrisuuttakin löytyy, mutta se ei vain toimi samoin kuin aikaisemma kuvassasi. Kuten aiemmin mainittu, niin värit on kivat ja raikkaat. Yhteenveto: jaksoi tätä pari sekuntia ihmetellä, mutta nyt olen jo unohtanut kuvan olemassaolon.
     
  7. Kyllä se hahmottuu oikein hyvin. Tai itse asiassa se sen puuttuminen taitaa olla tässä se aihe.
     
  8. Kuten jo sanottu, kohde puuttuu. Tässä olisi edelleen hyvä omakuvan paikka. Kamera jalustalle ja kirmaat itse polulle. Sitten vedät koko homman jyrkäksi MV:ksi.
     
  9. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 446
    440
    83
    Kuva voi olla tylsä...ja sitähän tämä osittain on. Mutta perspektiivi toimii, alkaen etualan varjosta, joka on seuraavina puiden kohdalla...puut ja sitten pensaat... siististi pakopisteeseen saakka. Jossa se "kartano" on, tosin hivenen pienenä...ollakseen kohde. Vai oliko se puutarha se kohde...