Vs: Karkki FCK Hdr Mitenkähän osaisi sanoa että ei loukkaisi.Helevetin huono valokuva Onko omakuva? t kimo
Vs: Karkki FCK Hdr On kieltämättä erikoinen kuva ja se ei ihan omaan makumaailmaan istu venyttämälläkään (kutsuisiko sitä mukavuusalueeksikin). HDR-kuvauksesta kiinnoistaisi tietää, miten sitä voisi hyödyntää dynamiikan osalta siten, että sitä ei oikein HDR:ksi hoksaisikaan, mutta mikä olisi kuitenkin normikeinoin aika vaikea saada aikaiseksi. En ole HDR:ää itse tällä tavoin kokeillut, mutta olen joitakin irrallisia ja erilaisia ajatuksia kuullut, mielipiteitä lähinnä. Nykyään kamerat ovat näppäriä paukuttamaan kuvasarjoja automaagisesti. Tuntuu, että mahdollisuuksia jää joskus hyödyntämättä. Täytesalama tai muu tuikuttelu sovi joka tilanteeseen. Onko tohtorilla tai muilla asiaan perehtyneillä näkemyksiä?
Vs: Karkki FCK Hdr Saahan HDR kuvia tehtyä ihan hillitystikin, useimmiten oikein valotettu raakatiedosto tosin riittänee. Mutta kyllä siitä varmaan hyötyä on, olen minä ainakin nähnyt hyviä HDR otoksia joissa on lähinnä tuotu hitusen detaljia varjoihin jne, eikä niitä kontrastiraiskattuja mihin useimmiten tuntuu törmäävän.
Vs: Karkki FCK Hdr ookko ihan varma että sun solariumis on kunnosssa? (...onhan sitten yksi tämän vuoden hirveimmistä väännöistä ;D )