Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Minä... ja se

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana aleksiniemela, 25 Tammikuu 2006.

Ronffin kuva kirvoitti varauksetta positiivisten kommenttien ryöpyn. Sen innoittamana omakuvapuumin ensimmäinen seuraaja ilmoittautuu kehuttavaksi.

Täähän on tuo avatar että lyökää vain minkä käsistä lähtee, mutta samaa silmäparia joudutte tuijaan.

(Toisaalta, jos lyötte liikaa nii se saattaa tulla teille suljinpeikoksi ja sitte onki itku liki.)

1. Kylläpä verestää silmät melekosen paljo =) En kyllä tämän kuvan perusteella kehu mallia nätiksi... Mut ehkä kuva sais olla vielä matalampi ja silmissä tuimempi ilme niin säikäyttäis vielä enempi ;)

2. vn

vn

1 464
    0
    0
    Ehkä lisää syväterävyyttä? Nyt tuo skarppi silmä tulee tietysti hyvin esille mutta samalla sommittelun myötä kuvasta tulee rauhaton ja jää kaipaamaan tarkkaa toistakin silmää. Tai edes tarkempaa.

Käsittely on huomaamattomasti tehty mutta ehkä sitä olisi voinut olla toisessakin silmässä, nyt tulee turhan raju vaikutelma eriparisilmistä - mutta niissä ei ole kuitenkaan minkäänlaista ristiriitaa.

Pelon kohde tulee ulkopuolelta tässä tapauksessa.

Vesku

3. Luulin jo löytäneeni kohtalotoverin, mutta kyseessä ilmeisesti värkätty kuva. Itellä on omituinen harvinainen migreenin variantti, joka aina joskus paukahtaa päälle - toinen silmä menee ton näköiseksi ja pääpallonen heittäytyy hervottoman kipuisaksi, ellei kerkiä nappaamaan tabua ajoissa. Ensimmäisiä oireita on vihlaisu silmässä makroalueelle tarkentaessa.

4. juice

juice

912
    0
    0
    Minusta tuo on aika hyvä kuva tarttuvasta stafylokokin aiheuttamasta silmätulehduksesta, itselläni kun sattui olemaan tuollainen viime vuoden lopussa. Harmi ettei mulla ole siitä kuvaa mutta ei niillä silmillä kauheasti tehnyt mieli kuvata. Ensin silmä verestää juuri tuolla tavalla, ja seuraavaksi se vuotaa täyteen sellaista vihreää limaa ja märkää joka tukkii koko silmän umpeen.

5. Silmä on kyllä pahan näköinen. Tähän sopii ajatuksellisesti mun mielestä tällainen postilaatikkoformaatti. Siis jos niinkun on sellainen letterbox (en nyt oikein kerkee mittaileen kuvasuhteita).