Vs: karinstenvall.com EI mulla mitään rakentavaa oo nyt sanottavaa, kivat, selkeät, toimivat sivut, joissa helvetin hyviä kuvia joita ei ole liikaa. Tästä viimeisestä pisteet.
Vs: karinstenvall.com Hienoa settiä on sivuillasi. Muutosehdotuksena sellainen, että aina kun klikkaa jotain kategoriaa, se eka sivu aukeaisi heti..Nyt jäin pari kertaa öö-aapisen reunalla odottamaan kuvien ilmestymistä, ennenkuin taas tajusin klikata 'I, II, III- valikkoa'. Muuten on todella tyylikkäät ja ammattimaiset sivut.
Vs: karinstenvall.com Hienot on sivut. Ei mitää moitittavaa. ehana kuva http://www.karinstenvall.com/Concept/III/Frida_KS.jpg
Vs: karinstenvall.com yksinkertainen on kaunista. ja weppisivuilla kaiken välkkeen ja yhteensopimattomien värien keskellä tällainen simppeli sivusto on todella tervetullut.
Vs: karinstenvall.com Kuvien ehdoilla toimiva hillityn tyylikäs kokonaisuus. Hieno läpileikkaus ja retropsrketiivi tähänastiseen ilmaisuun.
Vs: karinstenvall.com Yksinkertainen on kaunista. Minulla kuvien navigaatio joissakin kohdin tökki. Nuoli ei johtanutkaan seuraavaan kuvaan.
Vs: karinstenvall.com Samaa mieltä kaikkien kanssa. Mutta nillitänpä silti pikkuasioista kun se on kehittävää(?) Mulle kävi myös näin. Toisaalta se ei oikeastaan häirinnyt: jos kuvien katsomiseen pitää keskittyä niin miksei navigointiinkin :9 Toinen asia. En yleensäkään tykkää uuteen ikkunaan aukeavista kuvista. Ja nytkin olisin mielelläni selannut sivuja täyden ruudun näkymällä (F11), mutta siinä kuvasivut ei keskity, ja kuvien nimet otsikkopalkista jää näkymättä. Ja vielä kolmas pikkuhuomio: Sarjan ensimmäisen kuvan seuraava-nuoli on eri paikassa kuin seuraavissa kuvissa. Siinä välissä joutuu siis metsästämään linkkiä hiirellä.
Vs: karinstenvall.com Paljon hienoja kuvia tyylikkäässä paketissa. Eipä paljoa valittamista. Voisko joku kuva olla valmiiksi esillä kun valitsee jonkun kategorian? Keskikohta tuntui vähän tyhjältä kun tavallaan luuli jo pääsevänsä käsiksi itse kuviin?
Vs: karinstenvall.com Yksinkertaisen tyylikkäät. Ainoa mitä itse muuttaisin on toi I, II, III systeemin. Tulisi kuvat paremmin esille. Kuvat on edelleen superhienoja, mii laik veri mats.