No ette kai te tosissaan luulleet, että täältä mitään muuta olisi tullut Kävin kokeilemassa XA:ta pikaisesti töiden jälkeen tuossa lähinurkilla. Tais tulla hukkaostos...
Vs: Yllättävä aihevalinta Toimi se, kun malttoi odottaa, että latautuu. Tuossa viimeisessä on salamalla fillattu etualaa, mutta ei mikään tehotykki ole se.
Vs: Yllättävä aihevalinta Komeita kuviahan nämä on. Joillakin on sitä silmää. Tokassa on tarkennus minusta liian takana. Se sais olla tossa etualalla. Ykkösessäkin on hiukan samaa mutta ei niin paljon kun tokassa. Kolmas on onnistunein tarkennuksen osalta. Ykkönen on minusta paras. EDIT: Perun puheeni ykkösen tarkennuspaikasta, kun oikein tarkasti katsoin ja löysin jotakin. Se onkin ihan kohdalla.....ja se ykkönen parani vielä.
Vs: Yllättävä aihevalinta Hyvää settiä.Oikeesti olen hiukan kateellinen(vain siitä) että meri ja hienot kalliot on teidän käsissä.Oikeastaan hyväkin näin,olisin kai päivitttäin rannoilla
Vs: Yllättävä aihevalinta Kiitos. Onhan maailmassa paljon muutakin kuvattavaa toki kuin kalliot ja rantamaisemat. Kateellinen ei kannata kyllä olla ainakaan näistä minun tuhauksista. Näähän on tämmösiä vaan -no olettehan te näitä nähneet. Kiitos kuitenkin, että jaksatte kommentoida. Se on mukavaa.
Vs: Yllättävä aihevalinta Komeata on. Sävykkäitä, vaikkakin tummia, mutta ei missään nimessä liian tummia.
Vs: Yllättävä aihevalinta Eka ja vika hienohtavia, mutta toivoisin nämä näkeväni ilman raskaita mustiakehyksiä. Vikasta tulee mieleen aivan ihmisen luuranko kallionalaosassa, lähtee ainakin mielikuvitus lentelemään uusiin svääreihin.. Ekassa mukavaa "kerroksellisuutta"(jyrkkä, jyrkkä, pehmeä jne..)
Vs: Yllättävä aihevalinta Kakkonen. Siis mun mielestä siinä donkkaa tykimmin, galtsit valuu mulle tänne näin hienosti siinä just. Oliks tarpeeks selkeesti diggailtu hä? (hymi-ö)
Vs: Yllättävä aihevalinta mustat kehykset joutaa veks ... mutta musta mustaa, mustaa on hienosti !! /// mad