Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 valtavat odotukset ja sitten onkin monta keskeneräistä kuvaa jostain tarroista ja moottoreista mitkä olisi voinut olla melkein mistä vaan..
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 totta 7 kuvan viimeistelyyn menee 7 päivää.. mutta miksi tässä on niin monta kuvaa?
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 juu, zetorin kohdalla ois vaatinut vähän massiivisuudesta kertovia kuvia, ja vaikka avoin työkalupakki koneen vierellä ois tuonnut reallismia kuvaan ;-))
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 Kyllä toi kakkoskuva ruosteineen kertoo, että pakkia on turha enää aukoa. Sen aika olisi ollut aika kauan sitten.
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 Hm. Vedenerottimeen tulee/lähtee neljä (4) polttoaineputkea.... Missähän kaikkialla siinä löpöä on poltettu? Tunteeko joku Zetorin sielunelämää?
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 Vähemmän näiden kanssa varmasti on tarvinnut pakkia aukoa, jos vertaa vaikka näihin uusiin sähkörattoreihin kunhan ovat samaan ikään päässeet (jos pääsevät). Tämähän on vielä täydessä iskussa! En näe ruostetta käytön kannalta ratkaisevissa paikoissa. Pitäisköhän itekki ottaa muutama rattorikuva..
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 Mun kokemukseni dieseleistä taas kertoo, että esim. puhki ruostunut polttoainesuodatin on käytön kannalta hyvinkin ratkaisevaa.
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 En ole Zetoria näin läheltä katsellut, mutta tulkitsisin hyvin tavalliseksi polttoainesuodattmeksi vedenerotinkuppeineen. Tankista tulee siihen ja lähtee - ja yksi pumppu kierrättää tätä. Sitten suodattimen jälkeen ruiskupumpulle ja takaisin kiertää aine.
Vs: Zetor Chrystal 8011 vm.1971 No kyllä tavallinen tapa on se, että tankista (suodattimen ja vedenerottimen kautta) ruiskulle ja suuttimilta takaisin tankkiin. Yksi pletku siinä riittää lenkin kiertämään.