Vs: Kannattaa katsoa Hyvä pätkä,aika rakentelu ollut radassa,en pannut merkille onko käytetty samoja rataosuuksia eri kulmista mutta pitkä rata.
Vs: Kannattaa katsoa Loistavaa mainostamista, pituudesta oletan että ei ihan teveemainos, jospa olisi tehty tarkoituksella tuubiin? Voi olla että leffateatteri mainoksena kanssa menis. Laskuri taisi näyttää 1.6milj katsomista. Kyllä tuollaisen kannataa rakentaa mainoksena.
Vs: Kannattaa katsoa, vaikka otsikko ei kuvaakaan mitään Miksi otsikon pitäisi kuvata jotain ? Etkö pidä löytämisen ilosta ?
Vs: Kannattaa katsoa Pitkä rata oli ainakin näin tehtiin -videolla. Salon insinöörit voi laskea kivitauluillaan, oliko koko kappaleen pituinen. Ajatus oli tehdä juttu aidosti. On antanut varmaan tekijöilleen vähintään yhtä paljon onnistumisen riemua kuin video katsojille ja kuuntelijoille.
Vs: Kannattaa katsoa Harvinainen mainos - ei tullut yhtään skeidat fiilikset sen katsomisesta. Tyylikäs ja symppis. Harmi että tuommoinen on niin harvinaista kaiken mölyn ja möykän aikakaudellamme. - E
Vs: Kannattaa haista? Pistä linkki, vaikka ilman otsikkoa, nin saadaan slummin ulkopuolisetkin löytämisen suurta iloa. -Vai oli ajatuksesi tehdä juttu aidosti ;-)
Vs: Kannattaa katsoa Tuskin tuossa on rahasta kyse. Pelkää puhdasta katsojan ilahduttamista alat asettamaan rahan uomaan...
Vs: Kannattaa katsoa Lainasinpa tähän omia sanojasi toisesta ketjusta (lihavointi allekirjoittaneen): Linkki videoon on laitettu tänne siksi, että: - perusajatus on erinomainen - yhdistää kauniisti hienon musiikin ja japanilaisen kuuluisan puutyöperinteen - tekninen toteus niukka mutta upea - yksinkertaisuudestaan huolimatta sisältää koukkuja ja saa myös katsojan odottamaan onnistuukohan tuo - dramaturgisesti oikeaoppinen - piristävän erilainen mainos Ehdotus: Mitä jos lopettaisit ainaisen ketjuhäiriköinnin ?
Vs: Kannattaa haista? Katse linkin ikkunan oikeaan reunaan, niin jää vielä hitunen löytämisen riemua. Aidosti - totta kai, näin tehtiin -videot on harvoin relevantteja.
Vs: Kannattaa katsoa Ainaista valitusta... Mikä se perusajatus on? Ja milä arvotat perusajatuksia? Mainoksissa on ääniraita, jotka tulee laitetuksi pois, lupaan laittaa äänen päälle jos joskus katson tuon. Tarkoitatko kuvausta vai jälkikäsittelyä, tuotantoa? Eli onko esim. kuvauksessa ollut vähän välineitä ja ihmisiä? Vai viittatko vain hitaaseen leikkaukseen, klippien kestoon? Mainoksessa usein epäonistutaan, joten jännittäminen lie tarpeellista. Dominopalikkatyyppisiä mainoksia on nähty taajaan, eikä tämä genre muutenkaan ole ihan yhden käden sormilla laskettu. Toki mainosten kokonaismäärän verrattuna vähemmistö. Voisiko tätä avata? Varsinkin kun toteat seuravaksi: Onko muut mainokset mahdollisesti dramaturgisesti vääräoppisia? En tosin ole paljoa katsellut japanilaisia mainoksia, eli lisätieto on sikälkin hyvästä.
Vs: Kannattaa katsoa On ehkä vähän turha todeta, että "onhan noita dominopalikka-juttuja nähty...", jos ei katso tätä äänien kanssa. Ääniraita kun on aika ratkaisevassa osassa. Behind the scenes: http://answer.nttdocomo.co.jp/touchwood/#making
Vs: Kannattaa katsoa Tuo on hyvä esimerkki siitä miksi japanilaiset kamerat - puukameratkin, ovat hyviä. Jos jotain todella tehdään niin se tehdään tarkasti. 12 astetta, 44 metriä ja 49 yritystä. Yllättävää että vielä lumen aikaan kasattiin mokkin:ia ja vesisateessa ruuvattiin kasaan.
Vs: Kannattaa katsoa Tänä päivänä japanialaisista tuon voisi ottaa satiirinakin. Sitä et kuitenkaan tarkoittane. Jostain videon kommenteista luin, että tekijät olivat olleet vasta kolmas taho, joka lupasi tehdä jutun aidosti asiakkaan tahtomalla tavalla.