Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Tapiola2006, 4 Joulukuu 2011.

1. Jsaasta

Jsaasta Ylläpidon jäsen

1 714
    60
    48
    Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

+1 , lue 3.s viesti.

2. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Minen kannata! mutta samantekevää kun nimimerkkini on oikea nimeni.

Minna Pii en silti ole sukua Kulta-Into Piille

3.141592653589793238462643383279502884197169

P.S. Sitäpaitsi kaimaa ei tiettävästi ole joten palautteenne tulee varmasti oikealle henkilölle.

3. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Tämä on sikäli hassua, että aloite nimimerkkien poistamisesta tuli foorumin jäseneltä, joka ehdotuksensa jälkeenkin itsepintaisesti esiintyy nimimerkillään -- ml. tässä ketjussa juuri pari viestiä sitten. Mitään nimimerkkien poistoa ei tietenkään ole se, että sivumennen kertoo nimensä jossain keskusteluketjun keskellä.

Miten ihmeessä käytännöt muuttuisivat, jos edes ehdottaja ei anna esimerkkiä ja toimi ehdotuksensa mukaan, vaikka siihen olisi täysin rajoittamattomat mahdollisuudet!

4. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

No siellä oli joo, ei tuolla huuto.netissä mitään ongelmaa olekkaan, kun 2003 vuoden jälkeen lopetin kaiken kaupan tekemisen porilaisten kanssa ,)

5. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

Mielenkiintoista voisi olla myös että poistettais kaikki viittaukset kalustoon ja menetelmiin: exif, kameramerkki jne yms. Jutskattais vaan kuvista...röyh :)

V-MS
    hitsi tää tais olla eka ja toistaiseks ainoo (ja olkoon vaikka vikakin) mihin rekiströidyn lähes itsenäni, ainoana maailmassa kaiketi...

6. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Mulla on kans niin hemmetin vaikee ja ei arvattava nikki, ettei paremmasta väliä. Jos joku ei nyt vielä ole keksinyt kuka olen, niin kerrottakoon se nyt tässä. Raimo Dahl

En tiedä onko moisia kuinka monta muuta tässä maassa. Jos alkaa tulla liikaa vastaan samannimisiä, niin onneksi on vielä kaksi kasteessa annettua nimeä joihin vaihtaa :)

Mulle on aivan sama, millä niumellä kukakin tänne kirjoittaa, osan tunnen ja osan en ja osan tapaamani nimen ehdin jo unohtaa ennekuin se eka tuoppi on tyhjennetty ;)

7. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

Lainataan ylläolevaa  ;D
    paspalo = Pasi Palonen

Samannimisiä on kyllä muutama, eli selvyyden vuoksi mainittakoon, etten ole se lentopallovalmentaja  ;D

8. Pii

Pii

4 011
    0
    0

No hitsi mää ensin luulin että oot Roaldin kummitus ;)

9. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

No, siitäkös sä riemastut ! Odotinkin jo...

Keskusteluja aloitetaan juuri siksi, että voi luodata esim. aktiivisten kirjoittajien mielipiteitä.

10. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113

Mun nimimerkki on peräisin ajalta jolloin filmikuvaus oli vielä jonkunverran mielessä ja rimpuilin digikuvausta vastaan, sillä ei ole mitään tekemistä nimeni kanssa. Otin sen suoraan nykyisestä kamerahyllyn kaunistuksesta.

Eräällä toisella foorumilla nimimerkki on nimestäni peräisin.

Olen tietääkseni (suurella varmuudella muutenkin) ainut miespuolinen olio jolla on tämä sukunimi. Taidan jäädä myös viimeiseksi.

Hannu Keski-Heiska

11. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

Provo Vuorelle? Oisit pistänyt yksärillä..

12. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Olen tullut siihen tulokseen, että ketä kiinnostaa, ei ainakaan minua. Toisaalta olen tehnyt havainnon että tarkimpia salanimestään olevat, ovat sitä ihan syystä, niin hämääriä juttuja noilta yleensä tulee.

Tällä foorumilla on kyllä erikoisuus, siis se että modetkin ovat salanimellä ja osa heistä varjelee oikeaa nimeään.

Totta on toki se, että on epämiehekästä, huuudellla puskista ja lähettää nimettömiä kirjeitä tms.

13. Vs: Kannatan nimimerkkien poistamista sananvapauden nimessä

Tässäkin taitaa olla taas kyse vanhuksista ja eläkeläisistä ja siitä että ne tunkevat joka paikkaan vaatimaan oikeuksiaan ja kertomaan mielipiteitään. Kyvyttöminä ymmärtämään virtuaali-identiteettien syvyyttä juuri tietokoneen käytön oppineena tarttuvat röyhkeästi oman vajaavaisen katsantokantansa peilaamiin epäkohtiin. Perseilevät ja mädättävät normaalit ja asialliset asiat jotka pyrkivät viemään ihmiskuntaa eteenpäin ollen tulppana ja jarruna joka paikassa. joka käänteessä hiekkana rattaissa ja helvetinmoiseksi vaivaksi aina, tarjoten vastapalveluna vain epäluuloja, suvaitsemattomuutta ja välinpitämättömyyttä. Nuo itsekkäät omaneduntavoittelijat.

14. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Kimo =  Jari Kimonen