Kuka muista mikä sen nimi on tai mistä läytäisi yhteystiedot? Kädettömänä en löytänyt Googlettamalla.
Tätäkö tarkoitit? Kodak Express Kamppi Urho Kekkosen katu 1 00100 Helsinki, Avoinna ark. 8-21, la 9-18, su 12-18 Puhelin: 020 155 15 42 Email: kamppi@kexx.fi
Kiitos! Ilmeisesti tuo Kodak kun ei ainakaan ollut tuo Tietokoneliike, jonka löysin kampin kotisivuilta.
Elä Heli vie kuvias raiskuuseen, ei ne sillä nopeudella pahemmin parane yleensä... Rauhallinen pitäisi olla, jos haluaa säilytyskelpoisia negoja saada.. Eli ihan oikeaan labraan kandee lähettää, ei kuvaliikkeen pask-automaatteihin..
No mä testasin nyt sitten 120:lle tuota fotoyks-liikettä. JP:lle ei enää lähde, sillä turha sitä kolmatta pettymystä on enää ottaa. Tänään kuulin, että postissa ovat tulossa takasinpäin. Scalat kehitettiin muuten about samalla nopeudella Bernhard Mayer GmbH:lla, kuin tuolla fotoykkösellä NPS.... joten siinä näkee taas Saksalaisen tehokkuuden ) Tuossa pikkuteemun kanssa juteltiin ja enähän mä tiennyt, että Eirikin vielä on ammattilinjoineen pelissä mukana. Niissä ei oo koskaan ollut mitään valittamista, sen kehityksissä.
Juu, kyllä palveluun olen minäkin ollut tuolla useimmiten kovin tyytyväinen. Harmi kun ei löytynyt tarvitsemaani, niin jouduin kantamaan hiluni Rajalaan. Puhelinpelilläkin palvelu oli loistoluokkaa. Hinnathan tuolla taas ovat aika kovia, mutta tinkiminen onnistuu useimmiten muiden liikkeiden tasolle, jos vaan haluaa tinkiä.
Printtejä en veisi Kampin Kodakkiin, ainakin omalla kohdalla ryssivät useaan kertaan palautteesta huolimatta. Tinkiä siellä voi, vaikka ei tapoihin kuulu, yrittäjä kun olen, niin ymmärrän, että katteet on pidettävä. No anyways, olin sinne roudannut rahaa kuitenkin, niin sain 70-200 is putkesta 150 eskoo alennusta.
Katteetta tuskin kukaan rupee myymään vaikka kuinka tinkais. Itsekkin olen tavallaan yrittäjä, niin koitan saada tarvikkeet markkinahintaan, enkä sikahintaan. Markkinahintaan ei minun kohdallani tarkoita hunnilan nettikauppojen hintoja, vaan tuen jopa mielelläni paikallisia alan yrittäjiä, jotta saan tulevaisuudessakin palvelua. Niin sainkin sekä loppujen lopuksi sopivaan hintaan ja sain smalla todistaa historiallisen tapahtuman kun sanomatalon rajalasta antoivat yskimättä noin 200e alennusta, toisaalta olenkin kantanut vastaavasti tuohon puljuun pienen omaisuuden.