Viikonlopun tylsiä kelejä uhmaten kävin napsimassa vähän ländskeippejä. Lisäksi aloin, lähinnä itseäni varten, pitämään pikku päiväkirjaa kuvausreissuista ja havainnoista niillä. Kas tuolla: Begini Cara Cerdas KH As'ad Syamsul Arifin Ajak Gembong Preman Laksanakan Shalat Jumat
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Mielestäni aika hyvä setti. Varsinkin ensimmäinen kuva kolahtaa. Se oikealla tavalla pelkistetty. Pidän myös kahdesta alimmaisesti, joskin molemmat kallistuvat sommitelmallisesti hieman vasemmalle metsästä johtuen ja siitä, että rantaviiva ohjaa katsetta vasemmalle. Mutta siitä huolimatta kaksi alintakin ovat hienoja kuvia. T Jukkis
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Nyt on pakko kysyä, että minkälaisella linssillä nää pystykuvat on otettu, kun ne on niin siistin näkösiä. Jollain laajakuvalinssillä varmaan?
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Jäädään odotamaan, että Nikoniltakin tulee kohtuuhintainen isokennoinen digirunko Ekassa kuvassa oli ainesta, mutta yläosa ja taivas lässähtävät. Miltäköhän tämä näyttäisi väreissä? Viimeisessä kuvassa horisontti on vinossa ;-)
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Koko lailla samalta se näyttää väreissä. Vähän tylsemmältä vain. Keli oli tosiaan melko sävytön. Olen jyrkästi eri mieltä
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Eipä taida olla.. Näyttää vaan, kun noi puut on tuolla oikeassa reunassa tai jtn..
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa on se aavistuksen verran, mitä pahvisella käyntikortilla littunäytöltä mallailin mut kai vääristyneet/vinot puut vasemmalla luo enempi sitä vaikutelmaa. edit; niin ja, onpa komeita kuvia. Mä oon tässä ihaillut noita Heksan maisemia, maanpinta erilaisine muotoineen ja tekstuureineen loistaa pääosissa
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa No olihan se vähän vinossa. Korjasin. Ja kiitos zenig kauniista sanoistasi.
Vs: Pilvistä maisemaa & tajunnanvirtaa Kuvia voikin kehua. Valitettavasti niitä vain ei voi katsella, sillä "avatarisi" aiheuttaa liikaa päänsärkyä.