Vs: Kamoista ja vittuilusta Itse kyllä kaipaisin tännekin kunnollista Canon-Nikon -taistelua. Paras voittakoon!
Vs: Kamoista ja vittuilusta Tää meni ihan päin ... Harmi. Toivottavasti kaikki säilyivat hengissä. Yritetään olla vittuilematta, me kaikki - jooko ? Olis niin paljon kivempaa !
Vs: Kamoista ja vittuilusta Ei enää... kyllä kaiken kamppailu-urheilun pitäisi olla lähtökohtaisesti reilua peliä. Ei konttorikoneista ole kameroille vastukseksi, sääli ja myötähäpeä valtaa kuitenkin Nikonin käyttäjän ennen pitkää, ja homma menee käsille.
Vs: Kamoista ja vittuilusta Onhan se sentään parempi kuin aivan tyhjä ? Edit : =<SIZE size="4"]:</SIZE>^<SIZE size="5"]V</SIZE>=
Vs: Kamoista ja vittuilusta Se on ihan totta, molemmat on ihan hyviä itte kuvaan Canonilla ja yks kaveri Nikonilla, meil on joskus leikkimielistä vääntöä siitä kuten senkin Nikonisti/Canonisti.
Vs: Kamoista ja vittuilusta Olen hyvin iloinen, että asiat ovat noin mukavalla mallilla. Kaikkea hyvää Sinulle, Rakas Ihminen! Toivoo Erska (Lämpimiä Haleja !)
Vs: Kamoista ja vittuilusta Opetanpas hieman teitä : -Niin se on ystäväiseni - rakkautta - ei vittuilua - siinä on onnen avain ! <SIZE size="4"] P o i s v i t t u i l u t !</SIZE> Syksyinen tyylikäs kalastuskuva tähän vielä, omistettu Miialle, Erskalta !
Vs: Kamoista ja vittuilusta Pimiön asukkaat, entiset ja nykyiset, neuvovat täällä auliisti tietoa janoavia pimiötekniikassa. Mikä tahansa aiheen ketju käy esimerkiksi. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,25125.msg359678.html#msg359678 Joskus tuntuu, että digipuolella on toisenlaista. On harvinaisempaa että selostettaisiin asiaa perinpohjin ja yhteisöllisesti - siten että täydennettäisiin toisten kertomaa ja tavoite selvästi näkyvissä: saada aiheeseen selkoa jopa aloittelijalle helposti omaksuttavakti. Näihin eroihin on varmasti omat luonnolliset syynsä. Pimiötekniikka on ainakin erittäin yksinkertaista. En esitä esimerkkiä, eikä minulla ole sellaista nyt mielessäkään. Muuten sitten luulen että kyllä aina välineillä on myös brassailtu, hiljemmin tai näkyvämmin. Kuten sanoit "kaikki tiesi ja tunsi heidän kamansa muutenkin" ja tämä on tärkeä pointti. Välineitten laadulla on (osaltaan) tehty eroa muihin. Toki sitten saatettiin myös arvottaa alas sitä, jos jollakulla oli liian hienot kamat suhteessa kuviinsa tai kokemukseensa, mutta näinhän se on nykyäänkin. Ympäristö on vain täällä toinen, joten on esitettävä ne kamansa virtuaalisesti.
Vs: Kamoista ja vittuilusta Prassailu wanhoilla vehkeillä on vähintään typerää, vähän kuin joku tulisi vanhalla ladalla prassailee.
Vs: Kamoista ja vittuilusta Joo, tosiaan, ne Ladat (aika hyvä vertaus)... Lapissa se oli ennen suosittu tapa yrittää tehdä "lantalaisiin" ns. "kovis-vaikutus" (kiihdytellä hitailla Ladoillaan sorateillä "vaarallisen" näköisesti). Mutta ei sekään ladailu oikein toiminut - se oli hyvin säälittävää ja kyllästyttävää. Ihan kuin on vuosikausien AINA SAMAA KERTAAVA jankutus vanhoista kameroistaan, joita ei edes käytännöllisesti katsoen käytä : Tyhjää brassailua = junttimaista & moukkamaista. - E