No niin, 1000 postia täynnä. Olen siis tämän kuuluisan tonnikerhon jäsen. Odotan jäsendiplomia hetkenä minä hyvänsä. Samalla odotan olevani oikeutettu kuuluisan sisäpiirin jäsen, kuviani kommentoidaan jatkossa leuka maata viistäen ja ai sitä kommenttien ja suitsutusten määrää jonka olen kohtaava! Kyllä tätä varmasti kannatti odottaa! Nyt tiedän miltä tuntuu kun voi ylenkatsoa muita, olla VIP-vierailija ja kaikenlaista. Jatkossa kuvaajan urani voi olla vain nousujohteista, niin korkealle, etten uskalla edes kuvitella!
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! Mä en saanut diplomia Lupasin tosin joskus itselleni,että 1000:s postaus on kuva (ajattelin, että menee jokunen vuosi vielä) mutta mutta.. nooh,kuvaa en kehdannut laittaa esille..
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! Noh, meikän kuvaajaura on ollut alusta asti silkkaa alamäkeä ja 1000. rajapyykin jälkeen totaalista syöksykierrettä
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! ja mulla elämä on valunut viestien tahtiin sormienvälissä, vaihtuen todellisesta virtuaaliseen. olisiko kahden ja puolen jälkeen kaikki toisin?
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! Aivan varmaan näin on, huomasin juuri että minullakin on jo 1900 viestiä. Pitänee varmaan alkaa rajoittamaan.....
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! Ikävä tuottaa pettymystä, mutta todennäköisesti käy juuri päinvastoin. Kuvaamistasi aletaan pitää paikalleen jämähtäneenä, näkemystäsi rajoittuneena ja kuviasi pikkunätteinä yhden aihealueen kuvina, jotka kaikki kyllästyttävät katsojat ja karkoittavat kommentoijat nopeasti. Yrityksesti ottaa forumilla kulloinkin ajankohtaisia kuva-aiheita - jääpuikkoja, autokilpailuja kotieläimiä, kasvimakroja tai auringonlaskuja- kuitataan "Näitähän on nähty" -kommentilla arkistojen unholaan tai mielenterveyttäsi aletaan epäillä. Lisäksi sisäpiiriläisyydestä seuraa se, että jos joku muu tonnikerholainen sattuisi pitämään kuvastasi ja kommentoisi, muut pitävät sitä keskinäisenä kehuna ja tuotoksesti dissatan lopullisesti. Oma kommentointisi koettaisiin automaattisesti kommenttien kalasteluksi omille kuvillesi. Ruusun terälehtiä, suitsukkeita ja mirhamia on siis tulevaisuudessa tiedossa vähemmän, mutta eihän se itse harrastuksen mielekkyyteen vaikuta.
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! En mä viitsi, kun jengi kattoo pahalla rumaa politikointi voorumilla Sitä paitsi valtapuolueen aate on liian jalo, jotta tohtisin kilpailla.
Vs: Tonnikerhoon uusi jäsen! Aijai, huonolta kuulostaa tulevaisuuden diagnoosi siis. Ja mitä kertovat nämä kellonajat jolloin viestejä kirjoitan