Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

mistä hyvä kehitys ja skannaus?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana esaias, 20 Syyskuu 2018.

  1. esaias

    esaias

    1
    0
    1
    Moikka!

    Nyt on päässy käymään niin että mulla on 22kpl kehittämätöntä filmiä, osa aika vanhoja (löytyny ties mistä laukkujen pohjalta), suurin osa onneksi ollut jäkaapissa.

    Mistä löytyisi hyvällä hinta/laatu suhteella oleva kehityspalvelu josta noi saisi kehitettynä ja digitoituna? Mahtavaa ois jos sais jossain muussa formaatissa kuin jpg mutta se taitaa vaatia itse skannaamista. Fotoykköstä oon käyttäny mutta ne digitoinnit tuppaa tulemaan sieltä suttuisina/ylipakattuina ja saturaatiot-tappiin henkisinä.

    Kameratorilla taitaa olla oma kehitys- digitointipalvelu, onko kellään kokemusta digitoinnin laadusta?

    kiitti!

    terkuin,
    -Tomi
     
  2. TKa

    TKa Well-Known Member

    2 975
    238
    63
    Olen teettänyt Kameratorilla kino- ja keskikoon filmiä (värinegaa, mustavalkoista ja diaa). Systeemi toimii hyvin. Lopputulokset ovat olleet hyvälaatuisia ja ne saa kätevästi netin kautta.

    Myös Fotoykköseltä saa kehitykset ja skannaukset. Pikseleitä on vähän vähemmän kuin Kameratorilla.