Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kamerareput ja kokemukset

Keskustelu osiossa 'Muut kameravarusteet' , aloittajana jussipupu, 10 Huhtikuu 2005.

1. jomile

jomile

6
    0
    0
    Jepjep.

Täydessä lastissa oleva reppu on todellakin erilainen eri ihmisillä. Minun tapauksessani repussa majailee toistaiseksi digijärkkärunko, laadukas laajakulmazoomi ja edullinen mainiosti piirtävä kiinteäpolttovälinen normaaliobjektiivi. :) Lisäksi repussa on kaikkea kameraan liittyvää sälää, ja joskus jalusta. Kannettavaa tietokonetta en ole vielä repussa kantanut.

Tuossa lastissa reppu on todella kevyen oloinen, ja kokoonkin olen jo tottunut. Jalusta aiheuttaa repulle takapainoisuutta. Auttaisikohan läppäri repun etuosassa asiaan? Täytyy viikonloppuna testailla. Objektiivin vaihdossa tuo on otettava selästä. Vauhdikkaampaan kuvaamiseen minulla on Lowepron Nova 2.

2. Otto

Otto

32
    0
    0
    Heips. Biloran olkalaukkua olen nyt puolen vuotta raahannut matkassa, ja ajoittain pitkin raitteja lompsiessa olkapäässä(kin) tuntuu että reppu päihittäisi tuon mennen tullen. Runko, kittizoomi, normaalioptiikka, 2 salamaa ja ns. härpäkkeet pitäisi majoittaa reppuun. Laajiszoomi myös kesän tullen. Lisäksi tarpeisiin lukeutuu läppäripaikka sekä vaatteet yhdeksi yöksi.

-> Lowepron Stealth AW II näyttäisi nämä "vaatimukset" ainakin täyttävän. Onkohan moisesta rohjosta kenelläkään kokemusta? On kuitenkin hieman suolaisen hintainen. Jeh.

3. saloma-3

saloma-3 Well-Known Member

1 960
    731
    113
  4. Onko kellään kokemuksia billinghamin laukuista, muuta kun että ovat "huokeita" :)