Vs: Kamerareppua haen Mindshift gear:illa on retkeilyhenkisiä kamerareppuja. Nykyään jo 2 mallia. Rotation180 on erittäin pätevä reppu. + "vyölaukkuosio" on erittäin näppärä ja nopea käyttää. Sinne mahtuu se 70-200 (tai 200/2) + runko. + Repun yläosan voi käyttää kameralaukkuna lisäpehmusteen kanssa jolloin sinne pääsee vain selkäpuolelta. (vrt Lowepro Flipside). Ilman pehmustetta pääsy on myös repun päältä. + Paljon tilavia taskuja + kiinnityspaikkoja pohjassa ja sivuilla - R180 verran kookkaan näköinen ja oloinen, että en arvaa lentokoneeseen käsimatkatavarana sitä yrittää.
Vs: Kamerareppua haen Ja uusi ääni täältäkin. Sama reppu ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Käytössä EOS 700D + vaihtelevia putkia. Mahtuu kyllä, mutta ei tarvitse tilalla juhlia. Termari ym. kama mahtuu kyllä hyvin mukaan. Suosittelen ainakin tutustumaan. Hyvä kantaa, selkäosa on jäykähkö. Which is nice. Keveäkin! Eikös tuossa ole elinikäinen takuukin?
Vs: Kamerareppua haen Raha tilanne hupeni niin päätin ostaa lowepro versapack 200 50€ ja voin sanoo että on parempi kun noi 200€ reput.. Mahtuu perskele 2 obiskaa ja mamiya 645 kaffalla + ylä lokeroon mitä nyt halusinki
Vs: Kamerareppua haen Olisiko kenelläkään tietoa mahdollisimman tavallisen näköisestä ja kokoisesta repusta johon menisi 1d/6d+kahva kun kiinni on 70-200 objektiivi. Tai vaihtoehtoisesti mistä saa tilattua irrallisena nuita sisuksia kotimaasta?
Vs: Kamerareppua haen Mistä löytyi tuohon hintaan? Tuo on ilmeisesti joku vanha malli, ja parissa nettikaupassa näkyy vielä. Osuisi myös omiin tarpeisiin aika hyvin. Täytyy tuota Photo sportia ja paria muuta käydä kivijalkakaupassa hypistelemässä, mutta eipä haittaisi jos hintaa olisi vähemmänkin.
Vs: Kamerareppua haen Lowepron flipside sport 15l malliin mahtuu kahvallinen runko+zoomi ja kiinteät lasit pystyyn, mutta en kyllä tykkää tästä kovin paljoa. Kamalan korkea ja huono kantaa selässä. Kahvattommalle rungolla 10l malli on paljon parempi. Sekin syö 70-200 setin+pari pienempää kiinteää.
Vs: Kamerareppua haen Oma reseptini reppusoppaan: Tein kattavan nettitutkimuksen repuista ja tänään kävin kokeilemassa ja kattelemassa mitä kaupoista löytyi. Kyllähän noita löytyy jo aika erilaisia, mallisto on laajentunut muutaman vuoden takaisesta. Toisin kuin silloin, nyt myös tiedän mitä haluan (ainakin luulen). Omat vaatimukseni ovat "sivuovi", paikka tabletille, paikka jalustalle (vaikka tuon virittää epävirallisemminkin) ja mahd paljon tilaa muulle tavaralle. Tuo viimeinen karsii hyvin tehokkaasti vaihtoehdot, vaikka voihan niitä sukkia sinne kameralokeroihinkin laittaa. Haluan pärjätä yhdellä repulla vaikka kevyemmän viikonloppureissunkin. Em. photo sport 200 ei kehuista ja nettitutkimuksista huolimatta heti kolahtanut, mutta kuuden kaupan ja lukuisien kokeilujen jälkeen se on kyllä minunkin valintani. Siinä on melko reilusti tilaa muulle tavaralle, ja yläosan ollessa ohutta materiaalia ja kuminauhakiinnityksellä, reppu on puolityhjänä puolityhjä. Suurin osa repuista on imo liikaa topattu, ja sellaisia isoja möhköjä jo tyhjänäkin. Kameraosastolle en tolkuttomasti tarvi tilaa, koska järjestelmäni on peilitön. Photo sportin ehdoton plussa on vielä se, että se ei todellakaan näytä kamerarepulta. Vielä kun peittäisi Lowepron logon. Jokaisella toki omat tarpeensa, mutta sopivien kameralaukkujen ostaminen on yllättävän vaikeaa. Muutama yritys-erehdys on omallakin kohdalla tarvittu. Nyt luulen tietäväni mitä haluan. Täytynee käydä huomenna hakemassa ko reppu.
Vs: Kamerareppua haen Mullakin hakusessa kamerareppu johon mahtuu runko ja esim. telezoom 80-200mm, 35mm. Ja se toinen kriteeri, että saisi vesipullon mahtumaan. Käyttötarkoitus olisi pyöräilyreissuihin. On tullut harkittua Lowepro Flipside Sport 15L AW ja 10L mallia, mutta niissä ei ole kun 1 litran vesipussi systeemi. Muuten kyllä ostaisin jommankumman noista. Sitten huomasin tämän http://timokoponen.blogspot.fi/2013/07/lowepro-photo-sport-200-aw-short-review.html Olisi 2 litran vesipussi systeemi. Toi reppu näyttää aika isolle. Mutta onko se loppupeleissä niin iso sitten?
Vs: Kamerareppua haen Mä oon ollut tosi tyytyväinen tähän: http://shop.golla.com/epages/Golla.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Golla/Products/G1368 Oli verkkiksessä jotain 40€ jossain vaiheessa. Saa kameran tosi helposti esiin. Ja menee erikokoisia yhdistelmiä sopivasti. Ja jalusta. Lisäksi kun on noi kangasjutut tossa edessä, niin niihin saa kivasti ylimäärisen kotelon vaikka vesipullolle tai muulle tarvittavalle.
Vs: Kamerareppua haen http://www.huuto.net/kohteet/uusia-vedenpitava-monikayttoinen-kamerareppu--sahkolukko/388630604 Itse hommasin tuollaisen kevyemmän, oikein hyvän tuntuinen. Ei aina viitsi isoa reppua kannella (LowePro Photo Trekker AW)