Mistä saisin tietoa Kodakin moniastepaperin historiasta? Mulla on tossa vieressä The Story of Kodak, vaan 329 sivua, mutta ei sieltä löydy yhtään mainintaa. Kaikenlaisia vihjeitä otetaan riemumielin vastaan. Tuupatkaa ne suoraan mulle museolle= ossi.asikainen@fmp.fi niin ei tarvitse mitään yksityispostia ihmetellä ja kun tämä tulee muutenkin julkaisuun, niin paljastelkaapa vaan. EDIT: otsikkoon lisäinfoa -moderaattori
Vs: Kaipaan tietoa! Joo, taskutieto oli amatööreille tarkoitettu ja moniastepaperi katsottiin ammattituotteeksi, eli siksi sitä ei siinä esitetä. Moniastepapereita oli jo 50-luvulla, mutta kaipaisin historiikkiani varten tietoa Kodakin tulosta moniastepaperimarkkinoille.
Vs: Kaipaan tietoa! Kokeile laittaa jonnekin Kodakin ytimeen sähköpostia. Tuon kokoisessa yrityksessä voi olla jopa henkilöitä vastailemassa tuollaisiin kysymyksiin? Siis tarkoitan että ihan sinne alkulähteille Amerikkaan...
Vs: Kaipaan tietoa! Joo, mutta ongelma onkin siinä, että mä tarvitsen tietoa siitä, koska kyseistä matskua on tuotu Suomeen. Kokeilen ensin täkäläisiä, kunhan ensin vaan löytäisi jonkun, joka tietää.